Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Prodajni razgovori v Avtohiši Vič, d. o. o.
Avtorji:
ID
Nahtigal, Tjaša
(Avtor)
ID
Števančec, Darko
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
98$$TJASA_NAHTIGAL_-_DIPLOMSKO_DELO.pdf
(1,38 MB)
MD5: 338AE48BE4706DDEE28063827AABDC2D
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
GeaCol - Gea College
Opis:
Čas tržne ekonomije predstavlja vsem podjetjem, ki prodajajo svoje izdelke in storitve velik izziv. Vse večja konkurenca zahteva poleg zanimivih, kakovostnih, strokovnih in čim bolj ugodnih ponudb tudi spretnost prodaje in predstavitve izdelkov potencialnim kupcem. Prodaja je danes izjemno zapleten proces, delo s kupci je vse bolj odgovorno in zapleteno, od prodajalca pa zahteva spretnost, zbranost, prijaznost, prilagajanje potrebam in željam kupcev. Zadovoljiti želje in potrebe kupcev je uspeh podjetja, zato je potrebno nameniti vse več časa in denarja za tržno komuniciranje. Pomembno je, da so prodajalci usposobljeni na vseh področjih dela, ki ga opravljajo, še posebno pa na področju komunikacije. Uspešnost prodaje je odvisna od mnogih dejavnikov, ki jih bom predstavila v diplomski nalogi. Diplomsko delo sem razdelila na dva dela. Prvi je teoretičen, tu podrobneje opisujem teoretična spoznanja o tržnem komuniciranju, prodajnem razgovoru, osebnosti prodajalca in osebnosti kupca. V drugem delu diplomske naloge sem analizirala uspešnost prodajnih razgovorov v Avtohiši Vič d. o. o.. Intervjuvala sem štiri prodajalce in jih tudi dnevno spremljala pri poteku prodaje od sprejema stranke do predaje vozila. Na koncu sem podala predloge za izboljšave, ki bi lahko koristile podjetju za še boljšo izvedbo prodajnega razgovora in še večjo uspešnost prodajalcev.
Ključne besede:
tržno komuniciranje
,
prodajni razgovor
,
kupec
,
prodajalec
,
komuniciranje
,
osebna prodaja
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[T. Nahtigal]
Leto izida:
2016
Št. strani:
46 str.
PID:
20.500.12556/ReVIS-1593
UDK:
005(043.3)
COBISS.SI-ID:
513598338
Datum objave v ReVIS:
11.08.2017
Število ogledov:
3685
Število prenosov:
182
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
NAHTIGAL, Tjaša, 2016,
Prodajni razgovori v Avtohiši Vič, d. o. o.
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Nahtigal. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=1593
Kopiraj citat
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Opis:
Time of market economy presents big challenge to all the companies, which sells their products and services. The competition requires beside interesting, quality, professional and good price positioning offers also sales skills and presentations of the products to potential customers. Today the sales is very complicated process, dealing with customers is more and more responsible and complicated. Skills, concentration, politeness and adapting to needs and desires to the customers is required from the salesmen. The success of the company is to satisfy the wishes and needs of the customers. Therefore, more time and money should be invested in marketing communications. It is important for the sales people to be trained on all fields of work, especially in the field of communication. Success of sales depends on many facts, which will be described in this thesis. My thesis is divided in two parts. First part is theoretical, where I am explaining theoretical knowledge of marketing communication, sales interviews and personalities of salesmen and customers. I the second part of my thesis. I have stated the analyzes of success of sales interviews in Avtohiša Vič d. o. o. I have done four interviews with salesmen and I have also made few daily observations during their processes of selling, from the first contact with the customer until the closing of the sales process – handing over the vehicle. At the end I have stated some proposals, which could benefit the company to make the sells interviews even better and to make salesmen even more successful
Ključne besede:
marketing communication
,
sales interview
,
customer
,
salesmen
,
communication
,
personal selling
Nazaj