Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Analiza in študija izvedljivosti poslovnega modela portala "www.najemi.me"
Authors:ID Pravdič, Romano (Author)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 343$$romano_pravdic_diplomsko_delo_final.pdf (2,38 MB)
MD5: 288FFFA8F35A89542E3BFDADC32D73E5
 
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu je predstavljeno podjetje v nastajanju VRP Consulting, d.o.o., ki bo ustanovljeno januarja 2018. Glavni izdelek podjetja bo spletni portal www.najemi.me, ki je trenutno še na razvojni stopnji. Osnovni namen je postati središče za posameznike ali podjetja, ki želijo najeti nek izdelek ali storitev, in za oglaševalce, ki bodo te izdelke ali storitve dajali v najem. Podoben portal na slovenskem trgu že obstaja, a v javnosti ni poznan in ne ponuja vseh možnosti, ki jih bo omogočal novi portal (tj. najem nepremičnin, najem storitev in kategorijo zaposlitev). Da bi preveril možnosti te zamisli, sem se sestal z mnogimi posamezniki in z njimi opravil kratke osebne intervjuje, v katerih sem podrobneje raziskal njihove težave pri pridobivanju ključnih informacij. Prihodnji uporabniki portala bodo tako lahko pridobili vse pomembne informacije o ponudbi izdelkov ali storitev za najem na enem mestu. V diplomskem delu so predstavljene analize panog, v katerih nastopajo konkurenti, ki v zadnjih petih letih kažejo porast števila podjetij in prihodkov. Prav tako je podrobno analizirana panoga, v kateri nastopajo ključni kupci, kjer je razvidno, da je trend najemanja dobrin v porastu. Ključni kupci bodo pravzaprav naročniki, tj. oglaševalci, ki bodo ponujali svoje izdelke ali storitve na portalu. V današnjem času imajo funkcijo dostopanja do spleta pametni telefoni, ki omogočajo iskanje vseh informacij. Največji problem pa še vedno ostaja razumevanje, filtriranje in iskanje ključnih informacij. Prav zato bo največja dodana vrednost novega portala to, da bodo vse pomembne oz. iskane informacije predstavljene v uporabniku prijazni in razumljivi obliki. Ob predpostavki, da se bo plan prodaje uresničil in da bodo predvideni mesečni stroški nespremenjeni, bo podjetje VRP Consulting, d.o.o. že v prvem letu poslovanja ustvarilo dobiček.
Keywords:spletni portal, poslovni model, trženje, oglaševanje, analiza panoge
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[R. Pravdič]
Year of publishing:2017
PID:20.500.12556/ReVIS-2050 New window
COBISS.SI-ID:513653378 New window
ISBN:
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:30.09.2017
Views:4266
Downloads:181
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back