Naslov: | Poslovni načrt za izgradnjo turističnega kompleksa Talisman |
---|
Avtorji: | ID Jarc, Anika (Avtor) ID Jeraj, Mitja (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | 365$$diplomsko_delo_anika_jarc_koncno.pdf (2,81 MB) MD5: 02F77E158661BC7D78CDDF0310D7C3B8
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | GeaCol - Gea College
|
---|
Opis: | Slovenija obiskovalcem nudi visoko kakovostna doživetja in lahko zadovolji tudi
pričakovanja zahtevnih obiskovalcev. Je raznovrstna država s pestro ponudbo naravnih lepot
‒ vse od alpskih vrhov do jadranske obale. Dežela, kjer lahko ljubitelji vina in kulinarike
uživajo ob lokalni ponudbi vrhunskih kuharjev ter svetovno znanih vinarjev. Slovenija
predstavlja varno in mirno okolje v neokrnjeni naravi ter daje občutek butičnosti.
Turistični inovatorji v tujini se hitro prilagajajo povpraševanju in obiskovalcem že dlje časa
nudijo edinstvene, drugačne nastanitve od običajnih hotelov, apartmajev ter kampov. Tako
kot v tujini se povpraševanje po drugačnih oblikah preživljanja dopusta povečuje tudi v
Sloveniji. Glamping pomeni drugačnost, pomeni inovativno nastanitev v osrčju narave z
udobjem, ki ga običajno pričakujemo v hotelih.
V diplomskem delu sem za lasten primer glampinga z apartmaji v obliki hišk na drevesu
izdelala poslovni načrt. S pomočjo teorije iz domače in tuje strokovne literature, sem
obravnavala področje turizma v Sloveniji, trendov v turizmu, koncept trajnostnega in eko-
turizma s poudarkom na glampingu. S pregledom obstoječih javno dostopnih virov in
zbiranjem podatkov sem pridobila podrobnejši vpogled v tržišče nastanitvenih zmogljivosti na
ciljnem področju. Analizirala sem priložnosti, prednosti, nevarnosti in slabosti. Izvedla sem
tržno raziskavo in analizo, v katero sem vključila potencialne obiskovalce turističnega
kompleksa in pridobila podatke o potencialnih obiskovalcih, njihovih željah in pričakovanjih.
Na podlagi pridobljenih podatkov sem sestavila trženjski in finančni načrt. Predstavila sem
terminski načrt ključnih aktivnosti in opozorila na kritična tveganja ter možne rešitve. Ključna
ugotovitev poslovnega načrta je, da obstaja trg za poslovno zamisel in je poslovna investicija
smiselna. |
---|
Ključne besede: | Slovenija, turizem, podjetje, poslovni načrt, trženje, razvoj, management |
---|
Kraj izida: | Ljubljana |
---|
Založnik: | [A. Jarc] |
---|
Leto izida: | 2017 |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-2054 |
---|
UDK: | 005(043.3) |
---|
COBISS.SI-ID: | 513654402 |
---|
Datum objave v ReVIS: | 30.09.2017 |
---|
Število ogledov: | 7758 |
---|
Število prenosov: | 672 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |