Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uporaba orodij tržnega komuniciranja za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke Grad Podsreda : magistrska naloga
Avtorji:ID Čoklc, Daniel (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Coklc_Daniel_i2017.pdf (1,82 MB)
MD5: A0152E4E7734D206DF62421C0B8E919F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:trženje, tržno-komunikacijski splet, tržno komuniciranje, blagovna znamka, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[D. Čoklc]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:IX, 89 str., [4] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-2266 Novo okno
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:15302305 Novo okno
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:29.11.2017
Število ogledov:4737
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj