Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Načrt uvedbe spletne prodaje v podjetju Alma mix d. o. o.
Authors:Gleščič, Patricia (Author)
Sila, Iztok (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Živimo v svetu digitalizacije, kjer so nam informacije na razpolago vedno in povsod. Napredna tehnologija nam širi obzorja na nove načine in s tem omogoča hitrejše iskanje novih trgov, ki za naše družinsko podjetje Alma Mix, d. o. o., predstavljajo bodoče poslovne priložnosti v spletni prodaji. Ta postaja v današnjem svetu eden najprivlačnejših načinov elektronskega poslovanja kot tudi pomemben dejavnik digitalne ekonomije. Podjetje brez kvalitetnega marketinškega načrta, ki nam kot orodje nudi podrobno tržno analizo, jasno opredeljene cilje, strategije in aktivnosti, si ne more privoščiti vstopa na nov trg in biti hkrati uspešno. V diplomskem delu smo s tržno raziskavo pridobili vse potrebne informacije, ki so pripomogle pri sestavi načrta za uvedbo spletne prodaje na slovenskem trgu. Cilj diplomske naloge je dokazati, da obstaja trg in potencialni kupci, ki bi kupovali hišni tekstil preko spleta.
Keywords:spletna prodaja, marketinški načrt, slovenski spletni trg, tržna raziskava
Year of publishing:2017
Publisher:[P. Gleščič]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:513674370 Link is opened in a new window
ISBN:
UDC:005(043.3)
VisID:19991
Views:2587
Downloads:130
Files:.pdf 464$$patricia_glescic_ko_ncna_11_12_2017.pdf (1,91 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back