Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Načrt uvedbe spletne prodaje v podjetju Alma mix d. o. o.
Authors:ID Gleščič, Patricia (Author)
ID Sila, Iztok (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 464$$patricia_glescic_ko_ncna_11_12_2017.pdf (1,91 MB)
MD5: 6BB452B10C95090134384A79DC569E2B
 
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Živimo v svetu digitalizacije, kjer so nam informacije na razpolago vedno in povsod. Napredna tehnologija nam širi obzorja na nove načine in s tem omogoča hitrejše iskanje novih trgov, ki za naše družinsko podjetje Alma Mix, d. o. o., predstavljajo bodoče poslovne priložnosti v spletni prodaji. Ta postaja v današnjem svetu eden najprivlačnejših načinov elektronskega poslovanja kot tudi pomemben dejavnik digitalne ekonomije. Podjetje brez kvalitetnega marketinškega načrta, ki nam kot orodje nudi podrobno tržno analizo, jasno opredeljene cilje, strategije in aktivnosti, si ne more privoščiti vstopa na nov trg in biti hkrati uspešno. V diplomskem delu smo s tržno raziskavo pridobili vse potrebne informacije, ki so pripomogle pri sestavi načrta za uvedbo spletne prodaje na slovenskem trgu. Cilj diplomske naloge je dokazati, da obstaja trg in potencialni kupci, ki bi kupovali hišni tekstil preko spleta.
Keywords:spletna prodaja, marketinški načrt, slovenski spletni trg, tržna raziskava
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[P. Gleščič]
Year of publishing:2017
PID:20.500.12556/ReVIS-2668 New window
COBISS.SI-ID:513674370 New window
ISBN:
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:23.12.2017
Views:4406
Downloads:165
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back