Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Mlekarna Celeia in širitev prodaje na bolgarski trg (Analiza tržišča in vstop pojetja Mlekarna Celeia na bolgarski trg)
Avtorji:ID Serec, Ivan (Avtor)
ID Toroš, Jani Ivan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 490$$lektorirano-ivan_serec_-__magistrsko_delo_11_12_2017_koncno.pdf (2,68 MB)
MD5: D9CF0541244CFA7C0173BDE1062E6A28
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Magistrska naloga obravnava tematiko, povezano s podjetjem Mlekarna Celeia in možnostmi oziroma priložnostmi za vstop podjetja na novi vzhodni trg. Mlekarna Celeia je uspešna slovenska mlekarna in eden izmed vodilnih ponudnikov mlečnih izdelkov na slovenskem trgu. Trenutno večji izziv za management je odločitev o vstopu podjetja na novi bolgarski trg. Začetki dejavnosti podjetja segajo v medvojna leta prejšnjega stoletja, ko so v manjših proizvodnih obratih začeli polniti mleko. Mlekarna Celeia, podjetje, kot ga poznamo danes, pa je sodobna mlekarna z okolju prijazno tehnologijo in s proizvodnim programom, ki sledi svetovnim usmeritvam na trgu. Lastne proizvode trži pod blagovno znamko Zelene doline, ki ponuja bogat asortiment izdelkov. Odlikuje jih kakovost in narejeni so izključno iz svežega slovenskega mleka, mleka brez gensko spremenjenih organizmov. Izdelki Mlekarne Celeia povezujejo naravo in tradicijo. To so temelji, na katerih podjetje gradi svojo strategijo in razvija strategijo prodaje na posameznih trgih. Mlekarna Celeia je (poleg slovenskega trga) trenutno prisotna še na vseh trgih nekdanje Jugoslavije. Mlekarna sledi cilju biti najuspešnejša slovenska mlekarna, ostati med vodilnimi ponudniki v Sloveniji in postati pomemben ponudnik na trgih jugovzhodne Evrope. Bolgarski trg ponuja tako možnost kot priložnost. Posamezna podjetja se za vstop na tuji trg odločajo zaradi različnih vzrokov in dejavnikov. Odločitev podjetja za vstop na posamezen trg pa je odvisna predvsem od značilnosti tega trga. Podjetje Mlekarna Celeia ocenjuje trenutno dejansko stanje in predvideva podobnost novega bolgarskega trga s trgi, na katerih že izvaja dejavnost prodaje. Naloga poskuša obrazložiti pomembnost teme za samo podjetje in okolje podjetja. Z analitičnim pristopom odgovarja na nekatera vprašanja, ki vzbujajo največ negotovosti pri sprejemanju odločitev ob vstopu na novi trg.
Ključne besede:predstavitev podjetja, strategija podjetja, strategija prodaje, vstop na tuji trg, zunanji in notranji dejavniki, distribucija, potrošniki, produkti, cene.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Serec]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/ReVIS-2761 Novo okno
UDK:005:33(043.3)
COBISS.SI-ID:513677698 Novo okno
Datum objave v ReVIS:07.03.2018
Število ogledov:4134
Število prenosov:194
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj