Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vloga managementa znanja pri pozicioniranju nove storitve na trg : magistrska naloga
Avtorji:ID Krajnc, Simona (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Krajnc_Simona_i2017.pdf (1,15 MB)
MD5: 43CACE73F2E2C3CE168AB1036AB857AE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:trženje, strategije trženja, pozicioniranje, management znanja, nova storitev, uporabnik storitve
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[S. Krajnc]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:XI, 64 str., [5] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-3275 Novo okno
UDK:005(043.2)
COBISS.SI-ID:15303073 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:30.03.2018
Število ogledov:2848
Število prenosov:243
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj