Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Trženjski splet in prepoznavnost blagovne znamke SENS
Authors:ID Hasanbegović, Aida (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 562$$diplomsko_delo_-_aida_hasanbegovic_potrjeno_27.02.2018.pdf (3,19 MB)
MD5: 0A993E3F13CEBCED40139263DA6861E3
 
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Smisel blagovne znamke ni samo ustvarjanje dobička v tem trenutku, temveč tudi zagotavljanje prihodnjih donosov. Zasnovana blagovna znamka mora biti praviloma povezana z zasnovo podjetja, poslanstvom, vizijo, zgodbo in filozofijo poslovanja ter načinom razmišljanja, torej s tistim, kar želimo doseči, pa tudi s tistim, kar smo sposobni in zmožni doseči. V modni industriji je blagovna znamka ključnega pomena, saj daje vrednost in prepoznavnost izdelku oziroma storitvi, ko vstopi na trg, ter s tem opozarja konkurente in potrošnike na svojo prisotnost in dejavnost. Ker se modna industrija razvija zelo hitro in predstavlja eno od ključnih gospodarskih panog, je za obstanek na trgu ključnega pomena pravilno trženje modne blagovne znamke. Slovenski trg zasipavajo konkurenčni ponudniki moških oblačil in izdelkov, za katere vsak proizvajalec trdi, da so najboljši. Na trgu so na voljo oblačila nizkega in visokega cenovnega razreda, kar potrošnike zmede, saj se večkrat znajdejo v situaciji, ko ne vedo, za katero znamko se odločiti. Na tem mestu glavno vlogo odigra trženje. Vse je odvisno od tega, kako je izdelek predstavljen in ponujen stranki, da se bo odločila za nakup. V diplomskem delu pod drobnogled vzamemo slovensko modno blagovno znamko Sens. S pomočjo raziskave in notranjih podatkov podjetja ugotovimo, katera je najuspešnejša oblika trženja slovenske blagovne znamke Sens.
Keywords:blagovna znamka, trženjski splet, pozicioniranje, snovanje in graditev, cena, konkurenca.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Hasanbegović]
Year of publishing:2018
PID:20.500.12556/ReVIS-3290 New window
COBISS.SI-ID:513682306 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:05.04.2018
Views:3801
Downloads:221
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back