Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
Authors:ID Oblak, Katja (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 707$$gea_katja_oblak_1_6_2018_.pdf (3,95 MB)
MD5: 36C606BAD5B94B5B0E47BB1215EA7CE9
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Mesarstvo Oblak, d. o. o., je eno izmed največjih mesnopredelovalnih industrij na Slovenskem, svoje proizvode izdeluje pod okriljem lastne blagovne znamke Oblak. Raziskava prikazuje pretežno poznavanje znamke na podlagi priporočil, njihova mnenja o znamki so pozitivno naravnana in stopnja za pogosto opravljen nakup znamke je nizka. Obenem prikazuje tudi šibkejši položaj prepoznavnosti v primerjavi s konkurenco na trgu, ki za dominanco zahteva izoblikovanje zgodbe z edinstveno vrednostjo ustvarjene tradicije pod družinskim okriljem, s katero vzbuja pristnost, domačnost z visoko standardizirano in modernizirano proizvodnjo kakovostnih, certificiranih slovenskih proizvodov. Za zagotovitev uspešnega nadaljnjega razvoja in znamčenja blagovne znamke sem pripravila celovit program.
Keywords:: mesno predelovalna industrija, blagovna znamka Oblak, razvoj, znamčenje, vrednotenje blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, želena blagovna znamka
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[J. Smolič]
Year of publishing:2018
PID:20.500.12556/ReVIS-3823 New window
COBISS.SI-ID:513693314 New window
UDC:005:33(043.3)
Publication date in ReVIS:13.07.2018
Views:4221
Downloads:228
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back