Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
Avtorji:
ID
Oblak, Katja
(Avtor)
ID
Pompe, Andrej
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
707$$gea_katja_oblak_1_6_2018_.pdf
(3,95 MB)
MD5: 36C606BAD5B94B5B0E47BB1215EA7CE9
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
GeaCol - Gea College
Opis:
Mesarstvo Oblak, d. o. o., je eno izmed največjih mesnopredelovalnih industrij na Slovenskem, svoje proizvode izdeluje pod okriljem lastne blagovne znamke Oblak. Raziskava prikazuje pretežno poznavanje znamke na podlagi priporočil, njihova mnenja o znamki so pozitivno naravnana in stopnja za pogosto opravljen nakup znamke je nizka. Obenem prikazuje tudi šibkejši položaj prepoznavnosti v primerjavi s konkurenco na trgu, ki za dominanco zahteva izoblikovanje zgodbe z edinstveno vrednostjo ustvarjene tradicije pod družinskim okriljem, s katero vzbuja pristnost, domačnost z visoko standardizirano in modernizirano proizvodnjo kakovostnih, certificiranih slovenskih proizvodov. Za zagotovitev uspešnega nadaljnjega razvoja in znamčenja blagovne znamke sem pripravila celovit program.
Ključne besede:
: mesno predelovalna industrija
,
blagovna znamka Oblak
,
razvoj
,
znamčenje
,
vrednotenje blagovne znamke
,
razvoj blagovne znamke
,
želena blagovna znamka
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[J. Smolič]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/ReVIS-3823
UDK:
005:33(043.3)
COBISS.SI-ID:
513693314
Datum objave v ReVIS:
13.07.2018
Število ogledov:
4619
Število prenosov:
229
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
OBLAK, Katja, 2018,
Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
[na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : J. Smolič. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=3823
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pokojninski sistem v Republiki Sloveniji in dodatne možnosti varčevanja za starost
Pokojninsko zavarovanje v Sloveniji
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj