Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Strateška analiza poslovanja podjetja Stigma - cevni sistemi d. o. o. : diplomsko delo
Avtorji:ID Gorenc, Katja (Avtor)
ID Aver, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Gorenc_Katja_i2017.pdf (1020,98 KB)
MD5: 9D1DF805BBDD14BBB935AF6485E77F54
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EVRO-PF - Nova Univerza - Evropska pravna fakulteta
Opis:Poslovanje podjetja je v današnjih časih veliko kompleksnejše in na splošno težje kot pred desetletjem. Gospodarska kriza traja že vse od leta 2008, kar se odraža predvsem v velikem številu stečajev in prisilnih poravnav slovenskih podjetij. Da bi se izognili takšnim dogodkom, sta zelo pomembna načrtovanje poslovanja podjetja in analiziranje tako preteklega kot tudi prihodnjega poslovanja. Čeprav veliko podjetnikov orodja za odkrivanje nevarnosti, ki pretijo podjetjem, povsem zanemarja, nam, če se jih pravilno lotimo, lahko zelo pomagajo. Vsako podjetje je odvisno od vodstva in njegovih sposobnosti strateškega načrtovanja in analiziranja poslovanja. Nekateri so v tem bolj, spet drugi manj uspešni. A to je zagotovo bistven del uspešnega poslovanja vsakega podjetja. Z načrtovanjem lahko predvidimo vse nevarnosti, ki pretijo podjetju, in priložnosti, ki jih lahko izkoristimo za izboljšanje poslovanja.V svojem diplomskem delu sem uporabila nekaj ključnih tehnik za analiziranje obstoječega poslovanja in načrtovanja poslovne strategije za prihodnost. Te tehnike so najpogosteje uporabljena orodja, s katerimi si pomagamo pri analiziranju preteklega, trenutnega in prihodnjega poslovanja. Naslov "Strateška analiza poslovanja podjetja Stigma - cevni sistemi d. o. o." sem si izbrala predvsem z namenom, da bi pomagala podjetju pri načrtovanju poslovanja v prihodnjih letih in tudi z namenom vključitve svojega poklica v zadnji korak na poti do zaključitve dodiplomskega študija.
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:[K. Gorenc]
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:VIII, 66 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-3858 Novo okno
UDK:005.5:005.12(043.2)
COBISS.SI-ID:2053145782 Novo okno
Opomba:Dipl. delo 1. stopnje bolonjskega študija;
Datum objave v ReVIS:13.07.2018
Število ogledov:2888
Število prenosov:194
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Strateška analiza poslovanja podjetja Stigma - cevni sistemi d.o.o.
Opis:Business is nowadays much more complex and generally more difficult than for example a decade ago. The economic crisis has been going on since 2008, which is primarily reflected in a large number of bankruptcies and compulsory compositions of Slovenian companies. In order to avoid such events, it is very important to plan a company's course of business and analyze both past and future operations. Although many entrepreneurs completely ignore the tools for detecting threats looming over businesses, when usedproperly, such tools can be of great help. Every business depends on the management and its capacity for strategic planning and business analysis. Some of them are more successful, others less. But it is certainly an essential part of successful business operations of any company. By planning, we can predict all the hazards that threaten our company and the opportunities that can be seized to improve operations. In my thesis I used a few key techniques for analyzing the existing business and planning the business strategy for the future. These techniques are the most commonly used tools which help us analyze the past, present and future operations. I primarily chose the title "Strategic Analysis of theOperations of theCompany Stigma - cevni sistemi d.o.o." to assist the company in planning its operations in the coming years, and to include my profession in the final step towards completing my undergraduate studies.
Ključne besede:Poslovna strategija


Nazaj