Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv oglaševanja na nakup nepremičnine : magistrsko delo
Avtorji:ID Kostić, Olivera (Avtor)
ID Temeljotov Salaj, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kostic_Olivera_i2011.pdf (1,22 MB)
MD5: 599A603D08626F018323F852A882A007
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EVRO-PF - Nova Univerza - Evropska pravna fakulteta
Ključne besede:oglaševanje, spletna stran, nepremičnina, nepremičninski trg, nepremičninska družba, nepremičninski posrednik, nakupna odločitev, magisteriji
Kraj izida:[S. l.
Kraj izvedbe:[S. l.
Založnik:O. Kostić]
Leto izida:2011
Leto izvedbe:2011
Št. strani:115 f.
PID:20.500.12556/ReVIS-4535 Novo okno
UDK:347.235:659.1(043.3)
COBISS.SI-ID:512989570 Novo okno
Datum objave v ReVIS:03.08.2018
Število ogledov:3791
Število prenosov:150
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:advertising, website, property, real estate market, real estate, real estate agent, purchase decision, master's thesis


Nazaj