Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Analiza in izboljšanje e-izobraževanja na Višji strokovni šoli Novo mesto
Avtorji:Košir, Jožica (Avtor)
Povh, Janez (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V nalogi smo predstavili in raziskali podrocje e-izobraževanja. V ta namen smo poiskali in medsebojno primerjali nekaj najpogosteje uporabljenih orodij, ki trenutno služijo podpori eizobraževanju in skupinskemu delu. Preizkušali in testirali smo nekatera videokonferencna orodja, s katerimi bi lahko v najboljši meri približali ali nadomestili klasicna predavanja z epredavanji, in pripravili predlog rešitve. Dotaknili pa smo se tudi vpliva sodobne IKT na predavatelje in študente in z njo povezane ucne motivacije. S pomocjo ankete smo podali tudi smernice za izboljšanje tovrstnega izobraževanja na Višji strokovni šoli Novo mesto. Zaradi recesije in z njo povezanih financnih vložkov se v nalogi še posebej osredotocamo na možnosti, ki nam jih ponujajo prosto dostopna orodja.
Ključne besede:e-izobraževanje, vseživljensko izobraževanje, izobraževanje na daljavo, multimedija, Moodle, videokonferenca
Leto izida:2010
Založnik:[J. Košir Bobnar]
Izvor:Novo mesto
UDK:374
COBISS_ID:1024179265 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Število ogledov:2022
Število prenosov:0
Datoteke:Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav Novo okno
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj