Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Informacijski sistem za digitalno multimedijsko oglaševanje v igralništvu
Authors:Hadžić, Miroslav (Author)
Mertik, Matej (Mentor) More about this co-author... New window
Rodič, Blaž (Co-mentor)
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto
Abstract:V nalogi je opisan življenjski cikel sistema za digitalno oglaševanje v podjetju Hit, d. d., iz Nove Gorice. Sistem omogoča predvajanje oglasnih vsebin z visoko ločljivostjo na 60 prikazovalnikih različnih tipov (LCD, plazma in videoprojektorji). Vsebine lahko centralno oblikujemo, jih prenesemo v strežnik in z njimi upravljamo. Sistem bi lahko bil postavljen v katerem koli podjetju, kjer je oglaševanje v poslovnih prostorih pomembno za njihove stranke. Dandanes se z digitalnim oglaševanjem v različnih oblikah srečujemo že marsikje: v trgovinah, trgovskih centrih, restavracijah, športnih objektih, igralnicah, izobraževalnih ustanovah itd.
Keywords:digitalno oglaševanje, oblikovanje vsebin, upravljanje vsebin, predvajanje vsebin, predvajalnik, prikazovalnik, Jackpot, Progressive
Year of publishing:2012
Publisher:[M. Hadžić]
Source:Novo mesto
COBISS_ID:1024442689 Link is opened in a new window
UDC:659.2:004.9:659.1(043.2)
Note:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Views:2596
Downloads:132
Files:.pdf VS_2012_Miroslav_Hadzic.pdf (3,56 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Licenca:Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav Novo okno
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back