Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Izboljšanje kakovosti poslovanja s pomočjo prevzemnega vzorčenja : diplomska naloga
Authors:ID Hajnšek, Aleš (Author)
ID Bukovec, Boris (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf VS_2013_Ales_Hajnsek.pdf (1,36 MB)
MD5: 6308F17EC5211A6CCE7E903C6A67E30B
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto
Abstract:V poslovnih organizacijah je ključnega pomena stalno izboljševanje poslovnih procesov, spremljanje in vpeljava mednarodnih standardov kakovosti, če želijo biti uspešna. Uspešna podjetja uporabljajo procesni pristop, ki je skupaj s stalnimi izboljšavami sestavni del celovitega obvladovanja kakovosti. Procese vzorčenja je možno izboljšati tudi s pomočjo uvedbe standarda kakovosti ANSI/ASQ Z1.4, katerega namen ni samo pridobitev certifikata skladnosti, ampak tudi statistično podprto pridobivanje podatkov, nadzor in analiza stanja kakovosti proizvodnega procesa, kar pripomore k stalnemu izboljševanju kakovosti. Njegova uspešna presoja poveča ugled podjetja, kar pozitivno vpliva na poslovanje.
Keywords:prevzemno vzorčenje, standard, kakovost procesov, stalno izboljševanje, poslovna uspešnost
Place of publishing:Novo mesto
Place of performance:Novo mesto
Publisher:[A. Hajnšek]
Year of publishing:2013
Year of performance:2013
Number of pages:84 str., [5] f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-4719 New window
COBISS.SI-ID:2048239123 New window
UDC:005.642.6:658.5(043.2)
Note:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Publication date in ReVIS:10.08.2018
Views:3263
Downloads:140
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Secondary language

Language:English
Keywords:acceptance sampling, standard, process quality, continuous improvement, business success


Back