Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Analiza nabavne politike v podjetju : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Zoran, Maja
(Avtor)
ID
Kocjančič, Jože
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Zoran_Maja_i2016.pdf
(905,84 KB)
MD5: 7EB998165075E21A9954F14E49B6AE5D
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:
Nabava je prisotna v vsakem podjetju, saj je odgovorna za oskrbo materialov in informacij. Podjetja morajo zaradi vse večje konkurence optimizirati poslovanje na vseh področjih. Nabava je poslovna funkcija, ki pravočasno, po primerni ceni, s potrebno količino in ustrezno kakovostjo oskrbuje proizvodna podjetja s surovinami, materiali in energijo. Zadnja leta se nabava v podjetjih spreminja, kar se kaže v čedalje večjem zanimanju managerjev in nabavnega osebja. Gospodarna in učinkovita nabavna funkcija pripomore k učinkovitosti podjetja. Nabavne odločitve vplivajo na uspešnost podjetja, saj še tako majhna privarčevana vsota pri nabavi prispeva k dobičku podjetja. Nabavni proces se razlikuje od podjetja do podjetja, faze nabave pa se izvajajo po vrstnem redu. V teoretičnem delu je predstavljen pojem in pomen nabave, organiziranje nabave ter nabavno poslovanje. V empiričnem delu je predstavljena nabava v manjšem gradbenem podjetju, proces nabavnega poslovanja in podani predlogi za optimizacijo.
Ključne besede:
nabava
,
nabavni proces
,
nabavna funkcija
,
poslovni uspeh
,
zaloge
Kraj izida:
Novo mesto
Kraj izvedbe:
Novo mesto
Založnik:
[M. Zoran]
Leto izida:
2016
Leto izvedbe:
2016
Št. strani:
60 str., [4] f. pril.
PID:
20.500.12556/ReVIS-4979
UDK:
658.7(043.2)
COBISS.SI-ID:
2048402195
Opomba:
Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:
22.08.2018
Število ogledov:
6162
Število prenosov:
395
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZORAN, Maja, 2016,
Analiza nabavne politike v podjetju : diplomska naloga
[na spletu]. Diplomsko delo. Novo mesto : M. Zoran. [Dostopano 27 april 2025]. Pridobljeno s: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=4979
Kopiraj citat
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
21.08.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Opis:
Purchase is present in every company, since it is responsible for supply of materials and information. Companies must, due to the increasing competition, optimize business operation in all areas. Purchase is a business function, which timely, by appropriate price, with necessary quantity, and proper quality supplies production companies with raw materials, materials, and energy. In the last years, the purchase in companies has been changing, which is reflected in increasing interest of managers and purchase personnel. Economic and efficient purchase function contributes to the efficiency of the company. Purchase decisions influence the performance of the company, since the smallest saved value in purchase contributes to the profit of the company. Purchase process differs among the companies, but purchase phases are performed in order. In the theoretical part of the thesis, a phenomenon and the importance of purchase is presented, organization of purchase, as well as purchase operation. In the empirical part, purchase in a smaller construction company is presented, as well as the process of purchase operation, and suggestions for optimization are given.
Ključne besede:
purchase
,
purchase process
,
purchase function
,
business performance
,
supply
Nazaj