Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Vpliv družbenih omrežij na nakupno vedenje potrošnika
Authors:Šešerko, Špela (Author)
Števančec, Darko (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Družbena omrežja vplivajo na življenje vseh uporabnikov tako pozitivno kot tudi negativno, posredno in neposredno. Številne blagovne znamke se tega zavedajo ter vse svoje strategije orientirajo v to smer. Družbena omrežja so pogosto začetnik nakupnega procesa potrošnika, ne da bi se tega zavedal. Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem so predstavljena družbena omrežja, kako jih podjetja vključujejo v svoje delo in kako vplivajo na potrošnika ter ali se tega zavedajo. Znotraj empiričnega dela so ugotovitve pokazale, da so družbena omrežja večkrat sprožilec nakupa, še večjo vrednost pa imajo mnenjski voditelji, katerih delo večina potrošnikov ne razume v popolnosti, a jim kljub temu sledi. Skozi analizo se je pokazalo tudi to, da potrošniki veliko bolj zaupajo podjetjem z vzpostavljenimi profili na družbenih omrežjih.
Keywords:Družbena omrežja, nakupni proces, mnenjski voditelji, vpliv družbenih omrežij.
Year of publishing:2018
Publisher:[Š. Šešerko]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:513699714 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:20402
Views:3006
Downloads:270
Files:.pdf 835$$diplomska_naloga_seserko-spela.pdf (1,09 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back