Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Vpliv družbenih omrežij na nakupno vedenje potrošnika
Authors:ID Šešerko, Špela (Author)
ID Števančec, Darko (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 835$$diplomska_naloga_seserko-spela.pdf (1,09 MB)
MD5: 56C3964A0C993C7FEFBDE309502BE137
 
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Družbena omrežja vplivajo na življenje vseh uporabnikov tako pozitivno kot tudi negativno, posredno in neposredno. Številne blagovne znamke se tega zavedajo ter vse svoje strategije orientirajo v to smer. Družbena omrežja so pogosto začetnik nakupnega procesa potrošnika, ne da bi se tega zavedal. Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem so predstavljena družbena omrežja, kako jih podjetja vključujejo v svoje delo in kako vplivajo na potrošnika ter ali se tega zavedajo. Znotraj empiričnega dela so ugotovitve pokazale, da so družbena omrežja večkrat sprožilec nakupa, še večjo vrednost pa imajo mnenjski voditelji, katerih delo večina potrošnikov ne razume v popolnosti, a jim kljub temu sledi. Skozi analizo se je pokazalo tudi to, da potrošniki veliko bolj zaupajo podjetjem z vzpostavljenimi profili na družbenih omrežjih.
Keywords:Družbena omrežja, nakupni proces, mnenjski voditelji, vpliv družbenih omrežij.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[Š. Šešerko]
Year of publishing:2018
PID:20.500.12556/ReVIS-5141 New window
COBISS.SI-ID:513699714 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:11.09.2018
Views:3950
Downloads:316
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back