Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Manchester United - globalna tržna znamka ali le nogometni klub
Authors:Novak, Luka (Author)
Pompe, Andrej (Mentor) More about this co-author... New window
Letonja, Marina (Co-mentor)
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Nogometni klub Manchester United se primarno ukvarja s športno-zabavno dejavnostjo, nogometom. Ta nogometni klub lahko zaradi svoje globalne baze »strank« že štejemo pod svetovne znamke. Skozi diplomsko delo sem ugotovil, ali je klub resnično voden kot podjetje oziroma globalna tržna znamka. Po temeljiti raziskavi zgodovine kluba in pregledu njegovih tržnih strategij, ki jih uporablja za privabljanje novih navijačev, sem ugotovil, da klub deluje kot globalno podjetje, njegovo ime pa je postala tudi globalna tržna znamka. Preko neposrednega anketiranja navijačev sem prejel podatek, da je klub trenutno bolj usmerjen v povečevanje prepoznavnosti svoje tržne znamke kot v sam nogomet. Strategije, ki jih je klub uporabljal skozi zgodovino, so bile uspešne, saj so ime kluba globalno gledano popeljale na sam vrh.
Keywords:Nogometni klub, Manchester United, znamčenje, trženje, prodaja, konkurenca.
Year of publishing:2018
Publisher:[L. Novak]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:513710978 Link is opened in a new window
UDC:339.138(043.3)
VisID:20510
Views:2906
Downloads:136
Files:.pdf 970$$diplomsko_delo_luka_novak_koncna_verzija_corr_ac_zadnja_verzija_18.9.2018.pdf (1,12 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back