Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Manchester United - globalna tržna znamka ali le nogometni klub
Authors:ID Novak, Luka (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
ID Letonja, Marina (Comentor)
Files:.pdf 970$$diplomsko_delo_luka_novak_koncna_verzija_corr_ac_zadnja_verzija_18.9.2018.pdf (1,12 MB)
MD5: FE30BFEF3485B0653CCEAA3DC84F7EB1
 
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Nogometni klub Manchester United se primarno ukvarja s športno-zabavno dejavnostjo, nogometom. Ta nogometni klub lahko zaradi svoje globalne baze »strank« že štejemo pod svetovne znamke. Skozi diplomsko delo sem ugotovil, ali je klub resnično voden kot podjetje oziroma globalna tržna znamka. Po temeljiti raziskavi zgodovine kluba in pregledu njegovih tržnih strategij, ki jih uporablja za privabljanje novih navijačev, sem ugotovil, da klub deluje kot globalno podjetje, njegovo ime pa je postala tudi globalna tržna znamka. Preko neposrednega anketiranja navijačev sem prejel podatek, da je klub trenutno bolj usmerjen v povečevanje prepoznavnosti svoje tržne znamke kot v sam nogomet. Strategije, ki jih je klub uporabljal skozi zgodovino, so bile uspešne, saj so ime kluba globalno gledano popeljale na sam vrh.
Keywords:Nogometni klub, Manchester United, znamčenje, trženje, prodaja, konkurenca.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[L. Novak]
Year of publishing:2018
PID:20.500.12556/ReVIS-5163 New window
COBISS.SI-ID:513710978 New window
UDC:339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:22.09.2018
Views:3502
Downloads:144
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back