Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Tržno komuniciranje v hotelu Ambient
Avtorji:
ID
Pidić, Azra
(Avtor)
ID
Števančec, Darko
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
931$$azra_pidic_14_9_2018_(3).pdf
(1,26 MB)
MD5: 557604EB29085A72903AF6157872C07F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
GeaCol - Gea College
Opis:
Po podatkih statističnega urada Republike Slovenije je bilo leta 2016 v slovenskih hotelih 6.625.000 turističnih prenočitev, kar je 7,2 odstotne točke več kot leta 2015. Število prenočitev tujih turistov se je povečalo za 11 odstotnih točk. V Slovenijo je leta 2016 70,2 % turistov prišlo iz tujine. To so spodbudne številke za slovenske hotelirje, tudi za v diplomskem delu obravnavani hotel Ambient. Hotel, ki letos praznuje deseto leto obstoja, je v prejšnjih letih povečeval število prenočitev. V hotelu se zavedajo, kako zelo pomembno je učinkovito trženjsko komuniciranje, zato so pri nekaterih trženjskokomunikacijskih tehnikah zelo uspešni. Rezultati ankete so pokazali, da gostje dobro poznajo ponudbo hotela, in to predvsem po zaslugi spletnega oglaševanja. Gostje si od hotela želijo več osebne obravnave v obliki popustov za stalne goste in personaliziranih elektronskih sporočil. Prek elektronskih sporočil želijo biti redno obveščeni o posebnih popustih in ugodnostih, ki jih ponuja hotel. Turistične agencije, ki povezujejo slovenske hotelirje s tujimi gosti, so s sodelovanjem s hotelom Ambient zadovoljne. Te napotijo velik del tujih gostov v hotel Ambient. Največji delež gostov so upokojenci, sledijo družine in pari. Cena je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na odločitev gostov za rezervacijo namestitve. Večina turističnih agencij pridobi vse potrebne informacije o hotelu prek spletnih strani hotela, vsekakor pa bo moral hotel v prihodnje vložiti še več sredstev za svojo prepoznavnost v tujini. Prav tako je pomembno tesno sodelovanje s turističnimi agencijami, v kratkem je tudi v pripravi dan odprtih vrat za poslovne partnerje. Hotel Ambient ima dobro razvita trženjskokomunikacijska orodja, trženjski oddelek pa jih vseskozi izboljšuje.
Ključne besede:
hotelirstvo
,
prenočitve
,
hotel Ambient
,
trženjsko komuniciranje
,
spletno oglaševanje
,
turistične agencije
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[A. Pidić]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/ReVIS-5241
UDK:
005(043.3)
COBISS.SI-ID:
513731714
Datum objave v ReVIS:
30.09.2018
Število ogledov:
3995
Število prenosov:
173
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PIDIĆ, Azra, 2018,
Tržno komuniciranje v hotelu Ambient
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Pidić. [Dostopano 8 maj 2025]. Pridobljeno s: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=5241
Kopiraj citat
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj