Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Prepoznavnost blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu
Authors:ID Mikulin, Maša (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 1015$$masa_mikulin_(3).pdf (3,43 MB)
MD5: 2C6779A25C1A842362D67C9C7935C6CC
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Uspešne blagovne znamke ne živijo v preteklosti in na starih lovorikah. Ustvarjene so za danes in s pogledom, uprtim v prihodnost. Močne in uspešne blagovne znamke povedo, kaj so, kaj jih predstavlja ter kaj niso. Današnjega gospodarstva si ne moremo predstavljati brez blagovnih znamk, ki predstavljajo in identificirajo tako potrošnika kot tudi proizvajalca. Z znamkami izdelkov in blagovnimi znamkami se srečujemo vsak dan in na vsakem koraku, zato lahko trdimo, da so del našega vsakdana. Blagovna znamka pa sama kot taka ni toliko pomembna, kot je pomembno dejstvo, kako in do katere stopnje je prepoznana. Prepoznavnost blagovne znamke in lansiranje izdelka je cilj vsakega oglaševanja. Z magistrsko nalogo z naslovom Prepoznavnost blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu sem želela ugotoviti, katera blagovna znamka šampanjcev je na slovenskem trgu najbolj prepoznavna. Ker pa se zavedam, da je prodaja šampanjcev razdeljena na več segmentov, sem v magistrski nalogi preko analize planogramov, intervjujev in anketnih vprašalnikov skušala pridobiti potrebne podatke, ki sem jih na koncu med seboj tudi primerjala. S tem sem dobila jasno sliko tako o prepoznavnosti blagovne znamke Moët & Chandon na slovenskem trgu kot tudi o tem, kakšen delež prodaje ima blagovna znamka. Z anketnim vprašalnikom in intervjuji, ki sem jih opravila z vodji petih lokalov v Ljubljani, sem ugotavljala, ali potrošniki, ko naročajo šampanjec, naročajo blagovno znamko, ali jim je vseeno, katero znamko šampanjca bodo pili. Kot zadnje pa me je zanimalo, ali velja stereotip, da so šampanjci pijače samo za posebne priložnosti.
Keywords:prepoznavnost, blagovna znamka, Moët & Chandon, šampanjec, peneče vino.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Mikulin]
Year of publishing:2018
PID:20.500.12556/ReVIS-5314 New window
COBISS.SI-ID:513741698 New window
UDC:005:33(043.3)
Publication date in ReVIS:07.11.2018
Views:3325
Downloads:153
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back