Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv upravljanja z blagovnimi skupinami na rezultate poslovanja : magistrska naloga
Avtorji:ID Kunej, Anton (Avtor)
ID Šuster Erjavec, Hana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Kunej_Anton_i2018.pdf (938,81 KB)
MD5: BC54FD29997C8312B9CEABE5224ED103
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:prodaja, blagovne skupine, zadovoljstvo kupcev, uspešnost, poslovno obveščanje, magistrsko delo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[A. Kunej]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:96 f.
PID:20.500.12556/ReVIS-5515 Novo okno
UDK:658.8(043.2)
COBISS.SI-ID:513733948 Novo okno
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Datum objave v ReVIS:08.03.2019
Število ogledov:7052
Število prenosov:110
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj