Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Poslovni načrt za prodajo produktov na Amazonu
Authors:ID Kokelj, Kris (Author)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 1202$$gea_college_-_diplomska_naloga_-_kris_kokelj.pdf (1,67 MB)
MD5: FC914407905814827891489AE0A237B6
 
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Zaradi hitrega stopnjevanja življenjskega tempa imamo danes veliko manj časa preživljati v trgovinah in iskanju ter primerjanju dobrih in slabih izdelkov. Z nenehnim razvojem tehnologije se povečujejo tudi naša pričakovanja, zato spletnemu iskanju in nakupovanju vse bolj zaupamo. Ta trend se pri nas še ne odraža v tolikšni meri kot v največjih državah sveta. Izpostavil bi predvsem ZDA, saj celotna diplomska naloga temelji na dobri strategiji prodora na ogromen ameriški trg. Pri tem bom uporabil največjo spletno trgovino na svetu Amazon.com. Kljub temu da velika večina izdelkov prihaja iz Kitajske, je Amazon v zadnjih letih veliko naredil na preverjanju kakovosti in kredibilnosti tako izdelovalcev kot tudi prodajalcev. Zato se je splošno mnenje o spletnih nakupih v ZDA močno spremenilo, kupci so namreč spoznali, da lahko dobijo kvalitetne izdelke, ki zagotovijo njihove potrebe in želje. V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za prodajo žadnega valja za masažo obraza in telesa, ki bistveno pripomore k zaviranju nastajanja gub in staranju kože. Gre za lepotni produkt, ki je primeren tako za ženske kot tudi za moške. Tovrstni izdelek je že prisoten na trgu, vendar sem se na podlagi podrobne analize ponudbe in povpraševanja odločil, da je to idealen produkt za začetek razvijanja podjetja. Na podlagi analize konkurence sem uvidel, da bi s promocijo na različnih socialnih platformah podjetje imelo bistveno prednost pred konkurenti, saj je njegov osnovni cilj vzpostaviti in trgu predstaviti blagovno znamko in ne samo direktne prodaje fizičnih produktov.
Keywords:poslovni načrt, Amazon, žadni valj, spletna prodaja, ameriški trg, razvoj.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[K. Kokelj]
Year of publishing:2019
PID:20.500.12556/ReVIS-5542 New window
COBISS.SI-ID:513783682 New window
UDC:005:336(043.3)
Publication date in ReVIS:22.03.2019
Views:2874
Downloads:225
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back