Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje in prodaje prek spleta na primeru blagovne znamke L'Occitane
Authors:ID Klemenčič, Katja (Author)
ID Sila, Iztok (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 1243$$gea_katja_klemencic_3-4-2019(1).pdf (2,92 MB)
MD5: F02FB1EFAD0DA5B0EF06909CE1DC57AF
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu smo se osredotočili na primerjavo različnih načinov pospeševanja prodaje in spletno trgovino blagovne znamke L’Occitane, katere distributer je podjetje Stillmark, d. o. o. Poleg tega je podjetje distributer tudi drugih blagovnih znamk, kot so Melvita, Max Mara in Les Couvent des Minimes. Podjetje je na trgu prisotno od leta 1990 in se ukvarja pretežno z maloprodajo, v preteklosti pa se je ukvarjalo tudi z založništvom. V diplomskem delu smo primerjali različne akcije, ki so potekale v različnih obdobjih leta, in odziv potrošnikov nanje.
Keywords:Pospeševanje prodaje, spletna trgovina, primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje, popust, darilo ob nakupu
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[K. Klemenčič]
Year of publishing:2019
PID:20.500.12556/ReVIS-5583 New window
COBISS.SI-ID:513791618 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:08.05.2019
Views:3177
Downloads:176
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back