Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Strategije rasti podjetja Potokar d. o. o.
Authors:ID Novak, Jure (Author)
ID Letonja, Marina (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 1413$$novak_jure_diplomasko_delo_strategije_rasti_podjetja_potokar_doo_urjeno_....pdf (1,72 MB)
MD5: 80947DAAEC28835D40B4F63843CE7293
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Podjetje Potokar d.o.o. je družinsko podjetje z več kot 25-letno tradicijo. Zaradi družinskega ozadja je zelo tradicionalno. Kljub temu se že zdaj prilagaja zahtevam trga, ki bodo ob novih tehnologijah še bolj neizprosne. Trg se spreminja veliko hitreje kot kadar koli v zgodovini in tisti, ki ne sledijo spremembam, ne bodo napredovali. V podjetje je treba integrirati novosti, ki mu bodo pomagale hitreje rasti ter se bolj prilagajati trendom in trgu. Preden sem začel raziskovati možnosti razvoja podjetja, sem naredil temeljito analizo obstoječega stanja in ugotovil, kje so težave in prednosti ter kako dobro je podjetje pripravljeno na spremembe in rast. Skozi analizo dosedanjega poslovanja sem ugotavljal predvsem pripravljenost na rast s finančnega vidika, preveril pa sem tudi odnos do rasti in sprememb. Za podjetje sem izbral ustrezno strategijo rasti, s katero bo lahko bolje in hitreje rastlo ter postalo prilagodljivejše razmeram na trgu. Podjetje je treba digitalizirati ter njegove procese optimizirati za rast. Ravno to sem upošteval pri pisanju načrta strategije rasti. Izbiral sem med organsko oz. generično rastjo, rastjo z diverzifikacijo, franšizo, joint-venture poslom, strateškim partnerstvom ali spojitvijo, pripojitvijo ali prevzemom. Z analizo in primerjavo strategij sem se na podlagi ugotovljenega odločil, katera bi bila glede na razmere na trgu in dosedanji obstoj podjetja zanj najprimernejša. Predpostavljam, da bo za podjetje na kratki rok najboljša delna diverzifikacija rast z novimi produkti.
Keywords:rast, generična rast, rast z diverzifikacijo, družinsko podjetje, avtomobilska industrija, avtodeli, razvoj poslovne strategije
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[J. Novak]
Year of publishing:2019
PID:20.500.12556/ReVIS-6051 New window
COBISS.SI-ID:513821570 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:02.10.2019
Views:2717
Downloads:253
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back