Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Strategija trženja gospodarskega subjekta za storitve prevajanja in lektoriranja
Authors:ID Mlinar, Gregor (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 1424$$gregor_mlinar_magistrska_naloga_end.pdf (1,68 MB)
MD5: 994D3E807AC9612E214D980CF949AE01
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Podjetniki si svojega delovanja brez trženja skoraj ne morejo predstavljati. Na današnjem visokokonkurenčnem trgu lahko le najboljši izstopajo od konkurence. Biti najboljši ne pomeni imeti samo najboljši izdelek ali storitev, pač pa je ta izdelek ali storitev treba znati tudi prodati potencialnim kupcem. Za dolgoročen obstoj na trgu mora podjetje načrtno pristopiti k trženju svojih storitev ali izdelkov, vzporedno pa ne sme pozabiti graditi na prepoznavnosti znamke. V magistrski nalogi smo za opredelitev ključnih elementov trženja, ki so potrebni za sistematično strategijo podjetja, analizirali teoretične vire in uporabili metodo deskripcije. V empiričnem delu smo z rezultati analize odgovorov anketnega vprašalnika za študente in anketnega vprašalnika za podjetja pridobili ključne končne ugotovitve in usmeritve, na kakšen način naj podjetje pristopi do svojih potencialnih kupcev.
Keywords:strategija trženja, trženje, inbound trženje, outbound trženje, znamčenje, pozicioniranje, segmentacija
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[G. Mlinar]
Year of publishing:2019
PID:20.500.12556/ReVIS-6052 New window
COBISS.SI-ID:513823874 New window
UDC:005:33(043.3)
Publication date in ReVIS:02.10.2019
Views:2600
Downloads:131
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back