Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Poslovni načrt za rast in širitev podjetja na Hrvaško "Instalacije Modic - trgovina in storitve d. o. o."
Authors:ID Gvardjančič, Jernej (Author)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) More about this mentor... New window
ID Jeraj, Mitja (Comentor)
Files:.pdf 1491$$diplomsko_delo_gvardjancic.pdf (1,83 MB)
MD5: F6F80C768BF1685E241026768A60EC3F
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu je predstavljeno in analizirano podjetje Instalacije Modic, d. o. o. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2002 ter se ukvarja z montažo in prodajo instalacijskih sistemov. Gre za eno izmed vodilnih podjetij v panogi zaključnih gradbenih del na območju Slovenije. V Sloveniji je doseglo zastavljene cilje, zato si želi prodreti na tuji trg in tam ponoviti uspehe iz domačega tržnega področja. V diplomskem delu je obravnavan poslovni načrt, v katerem so preučene možnosti za nadaljnjo rast podjetja v primeru širitve na hrvaški trg. Cilj podjetja je razširiti ponudbo storitev in izdelkov na tuji trg. V poslovnem letu 2018 je podjetje to točko doseglo in začelo stagnirati, saj je doseglo vrhunec delovanja. Poslovno leto 2018 je zaključilo z 881.435,69 EUR prihodkov od prodaje in skoraj podvojilo prihodke iz leta 2017. Namen dela je bil izdelati ustrezen poslovni načrt, s pomočjo katerega bi podjetje Instalacije Modic, d. o. o., uspešno vstopilo na hrvaški trg. Analizirali smo panogo podjetja oziroma dejavnost, omenili prednosti podjetja in potencialne slabosti ter opravili več analiz poslovanja podjetja. Ugotovili smo, da gre pri generični rasti za ustrezno rast podjetja ter da podjetje kot celota izpolnjuje vse pogoje in se nahaja v ustreznem življenjskem ciklu podjetja, da izvede širitev na Hrvaško. S pomočjo anketnega vprašalnika smo izvedli primarno raziskavo ter iz nje pridobili informacije, katere so nam služile kot osnova pri opredelitvi načina rasti. V uvodu diplomskega dela smo zastavili tri hipoteze in jih nato po raziskavi tudi potrdili oziroma eno izmed njih ovrgli. Glede na ugotovitve raziskave je za podjetje najbolje, da se v začetku širi z enim samim produktom, to je instalacijo in prodajo klimatskih naprav. V diplomskem delu povzemamo izsledke tako domače, kot tudi tuje strokovne literature, in na tej podlagi analiziramo možnosti za rast in širitev podjetja na Hrvaško. Analizirali smo dosedanje poslovanje podjetja, naredili vse izračune finančnih projekcij ter predvideli poslovanje podjetja za naslednja štiri leta. Predvideli smo vse potrebne investicije in stroške, ki jih bo rast prinesla, ter začrtali smernice, po katerih bi podjetje uspešno izpeljalo načrtovano rast.
Keywords:rast, širitev, instalacijske storitve, klimatske naprave, poslovanje
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[J. Gvardjančič]
Year of publishing:2019
PID:20.500.12556/ReVIS-6061 New window
COBISS.SI-ID:513820034 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:02.10.2019
Views:2926
Downloads:154
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back