Title: | VPLIV VADBE NA FUNKCIJSKE ZMOGLJIVOSTI STAREJŠIH |
---|
Authors: | ID Trofenik, David (Author) ID Kresal, Friderika (Mentor) More about this mentor... |
Files: | 224$$diploma.pdf (807,28 KB) MD5: AB9C4B6D9724A2039697BB26726C377C
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Bachelor thesis/paper |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | FIZIOTERAPEVTIKA - PHYSIOTHERAPEUTICA
|
---|
Abstract: | Uvod in namen: Namen diplomskega dela je pregledati strokovno in znanstveno literaturo s področja usmerjene telesne vadbe in vpliva le-te na kakovost življenja starejših oseb ter predstaviti vrednost aktivnega življenskega sloga in telesne aktivnosti. Pomembnost vpliva telesne vadbe na funkcijske sposobnosti starejših dokazuje proučena obstoječa strokovna in znanstvena literatura s področja usmerjene telesne vadbe, vpliva vadbe na kakovost življenja, ohranjanja ter izboljševanja gibljivosti, vpliva na ravnotežje, zmanjševanja dejavnikov tveganja za padce, vpliva na kognitivne zmogljivosti. Vse to prispeva k večjemu vključevanju te populacije v družbo in krepi njihovo socialno mrežo. Rezultati: Raziskave kažejo, da je mogoče z ustrezno vadbo bistveno vplivati na gibalne sposobnosti starejših. Telesna vadba vpliva tudi na splošno razpoloženje posameznika, upočasnjuje upad kognitivnih zmogljivosti, preprečuje degenerativne možganske spremembe. Uporabnost: Predstavitev pozitivnih učinkov aktivnega življenskega sloga in telesne aktivnosti je podana po pregledu recenzirane strokovne in znanstvene literature s področja usmerjene telesne vadbe in vpliva vadbe na kakovost življenja starejših. |
---|
Keywords: | Starejše osebe, kakovostno staranje, ravnotežje, telesna vadba v starosti. |
---|
Year of publishing: | 2019 |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-6065 |
---|
COBISS.SI-ID: | 2048021363 |
---|
Publication date in ReVIS: | 02.10.2019 |
---|
Views: | 5026 |
---|
Downloads: | 572 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |