Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv novodobnih medijev na nakupne odločitve potrošnikov : magistrska naloga
Avtorji:ID Stošicki, Aljaž (Avtor)
ID Šuster Erjavec, Hana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Stosicki_Aljaz_i2019.pdf (648,68 KB)
MD5: 3EB9A96C2A35E7BFD38C9D141493A978
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:vedenje potrošnikov, nakupne navade, socialna omrežja, blogi, vlogi, vplivneži, magistrsko delo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[A. Stošicki]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:96 f., 6 f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-6129 Novo okno
UDK:658.89:004.087(043.2)
COBISS.SI-ID:513752380 Novo okno
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Datum objave v ReVIS:07.11.2019
Število ogledov:2787
Število prenosov:185
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj