Naslov: | Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja : diplomska naloga |
---|
Avtorji: | ID Zupančič, Klara (Avtor) ID Erman, Nuša (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | UN_2019_Klara_Zupancic.pdf (1,70 MB) MD5: 1C7104270BC4D00FF5FC22FFF57D1422
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
|
---|
Opis: | Diplomska naloga se osredotoča na uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja. Učitelji čedalje pogosteje uporabljajo informacijsko-komunikacijsko tehnologijo pri poučevanju, učenci pa pri učenju. Namen diplomske naloge je ugotoviti mnenje učencev in učiteljev glede uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v vsakdanjem življenju in izobraževalnem procesu. Med drugim me najbolj zanima, kako pogosto to vrsto tehnologije uporabljajo učenci in učitelji, kakšen vpliv ima po mnenju učencev in učiteljev ta vrsta tehnologije na učenje in poučevanje ter katero izmed informacijsko-komunikacijske tehnologije učenci in učitelji najpogosteje uporabljajo. Da bi si odgovorila na vsa vprašanja, bom izvedla lastno raziskavo. |
---|
Ključne besede: | informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, izobraževanje, srednja šola, učenec, učitelj |
---|
Kraj izida: | Novo mesto |
---|
Kraj izvedbe: | Novo mesto |
---|
Založnik: | [K. Zupančič] |
---|
Leto izida: | 2019 |
---|
Leto izvedbe: | 2019 |
---|
Št. strani: | XV, 89 str. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-6202 |
---|
UDK: | 004:373.5(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 2048624915 |
---|
Opomba: | Na ov.: Diplomska naloga : univerzitetnega študijskega programa prve stopnje;
|
---|
Datum objave v ReVIS: | 22.11.2019 |
---|
Število ogledov: | 6738 |
---|
Število prenosov: | 305 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |