Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Optimizacija procesa od prejema naročila do dostave spletnim kupcem v izbranem podjetju
Authors:ID Krabonja, Katja (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 1520$$katja_krabonja_diplomska_naloga.pdf (1,01 MB)
MD5: 24A0795C3D19C750B804F1A0ACA41B02
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo se nanaša na analizo poslovnega procesa podjetja Orbico, d. o. o., in sicer na proces od prejema naročila do dostave spletnim kupcem. V današnjem času spletno nakupovanje postaja vse večji trend po celem svetu, saj imamo zaradi hitrega tempa življenja vse manj prostega časa, ki ga želimo izkoristiti čim bolj učinkovito in ne s pohajanjem po trgovinah. Prav tako se trend spletnega nakupovanja povečuje tudi v Sloveniji, saj indeks rasti spletne trgovine v letu 2017 po izračunih SURS-a že tri leta zapored kaže od 30 do 40 % letno rast. Glede na te podatke lahko rečemo, da spletna trgovina predstavlja ogromen potencial na trgu. Ravno na tem področju smo v podjetju Orbico, d. o. o., zaznali priložnost za rast podjetja, vendar smo na poti zaznali kar nekaj izzivov, saj je celotni proces dela trenutno nastavljen na 48 urno dostavo. Če želimo slediti trendom na trgu in postati še bolj konkurenčni, bi morali dostavo skrajšati na 24 ur. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, na kakšne načine lahko skrajšamo proces od prejema do dostave naročila spletnega kupca in kaj ga podaljšuje ter cilj potrditi z našo hipotezo, ki pravi, da proces od prejema do dostave naročil spletnih kupcev lahko skrajšamo z reorganizacijo celotnega procesa. Dejanski rezultati so v skladu s pričakovanji, vendar to pomeni, da se podjetje teh izzivov zaveda in se želi z njimi soočiti ter jih premagati.
Keywords:analiza, poslovni proces, spletno nakupovanje, digitalizacija, rast podjetja, trend, trend spletnega nakupovanja, konkurenčnost
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[K. Krabonja]
Year of publishing:2019
PID:20.500.12556/ReVIS-6205 New window
COBISS.SI-ID:513826178 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:23.11.2019
Views:2822
Downloads:124
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back