Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uporaba družbenih omrežij za širjenje prepoznavnosti mladih podjetnikov : diplomska naloga
Avtorji:ID Mikolič, Matej (Avtor)
ID Tomšič, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_2020_Matej_Mikolic.pdf (1,08 MB)
MD5: 52244B2DD34D0A2E8DA50F93326EF975
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Podjetništva ni brez trženja; elektronskega trženja in družbenih omrežij ni brez razmaha digitalne tehnologije. Diplomska naloga preučuje uporabo družbenih omrežij med podjetniki z namenom ugotavljanja, katera družbena omrežja so med njimi najbolj popularna. Na osnovi šestih podjetij je bilo ugotovljeno, da je najpogosteje uporabljeno družbeno omrežje Facebook, sledi pa mu Instagram, kar velja tako za starejša kot mlajša podjetja. Podjetja so jih začela uporabljati, ker so zaznala njihove koristi, tj. razsežnost, cenovna ugodnost, možnost obdržati stik s konkurenco. Slednje pomeni, da jih je k temu v veliki meri prisilil trg in spremenjene tržne razmere. Kljub vsemu pa je med podjetji zaznati pomanjkljivo razumevanje teoretičnih trženjskih konceptov, zaradi česar podjetja objave na družbenih omrežjih naslavljajo splošno na celotno populacijo namesto ločeno po ciljnih skupinah.
Ključne besede:podjetništvo, digitalizacija, elektronsko trženje, družbena omrežja, Facebook, Instagram
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[M. Mikolič]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:XIII, 87 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-6348 Novo okno
UDK:316.472.4:658-053.81(043.2)
COBISS.SI-ID:2048637715 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:10.02.2020
Število ogledov:7201
Število prenosov:209
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.02.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:There is no entrepreneurship without marketing and there is no electronic marketing and social networks without digital technology. The diploma examines social networks usage among entrepreneurs in order to determine which social networks are the most popular among them. Studying six companies revealed that Facebook is the most commonly used followed by Instagram which holds for both, younger and older, companies. The companies introduced social networks into their business due to the perceived benefits, i.e. their reach, financial affordability, ability to stay competitive. The latter indicates that they have been largely driven by the market as well as changing market conditions. Nevertheless, the companies have shown a lack of understanding of theoretical marketing concepts meaning that their posts in social networks are rather general than directed to specific target groups.
Ključne besede:entrepreneurship, digitalisation, electronic marketing, social networks, Facebook, Instagram


Nazaj