Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Motivacijski dejavniki in dejavniki zadovoljstva v izbranem podjetju
Authors:ID Klep, Fiona Fia (Author)
ID Planko, Sergeja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 1742$$14-6-2020-diplomska_naloga_fiona_fia_klep..pdf (1,73 MB)
MD5: 86C21D3F9D1553E85215FDCA14EFE38E
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Za uspešnost podjetja je poleg strank in njihovega zadovoljstva ključnega pomena, da so zaposleni v podjetju zadovoljni in motivirani. V teoriji vse več podjetij stremi k upoštevanju tega dejstva, v praksi pa se še vedno vse prevečkrat srečujemo s podjetji, ki jim zadovoljstvo in motivacija zaposlenih nista pomembna. V diplomskem delu sta zajeta vidik in stopnja motiviranosti in zadovoljstva zaposlenih v organizaciji, ki je v svoji panogi vodilna. Med zaposlenimi je bila izvedena anketa, na podlagi katere se je izkazalo, da je stopnja zadovoljstva in motiviranosti v obravnavani organizaciji dokaj visoka, še največ nezadovoljstva je bilo izraženega nad višino fiksne plače, torej bi bilo mogoče na tem področju še marsikaj izboljšati. Plača in ostale materialne nagrade namreč še vedno predstavljajo najvišji motivacijski dejavnik. Visok motivacijski dejavnik predstavljajo poznavanje cilja in rezultatov svojega dela, koristnost dela, delovne razmere in dobri odnosi tako s sodelavci kot z nadrejenimi. Del diplomskega dela zajema tudi opredelitev motivacije, zadovoljstva in opis strukture plače in sistemov nagrajevanja, ki morajo biti deležni posebne obravnave, saj gre za izjemno pomembno in občutljivo tematiko v vsaki posamezni politiki organizacije. Uspešna postavitev in vodenje sistema nagrajevanja ter motiviranja zaposlenih prinašata boljše poslovne rezultate in višjo produktivnost. Po drugi strani slab sistem nagrajevanja prinaša demotiviranost, kar lahko vodi v slabe odnose, nezaupanje in v skrajnem primeru odhod zaposlenih. To privede do slabih poslovnih rezultatov in nizke produktivnosti podjetja
Keywords:nagrajevanje, sistem nagrajevanj, motivacija, dejavniki motivacije, zadovoljstvo, dejavniki zadovoljstva
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[F. F. Klep]
Year of publishing:2020
PID:20.500.12556/ReVIS-6753 New window
COBISS.SI-ID:23209219 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:18.07.2020
Views:2573
Downloads:185
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back