Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Analiza podobe podjetja Medigo d.o.o. in primerjava sprožilcev za nakup medicinskih pripomočkov med slovenskimi in italijanskimi potrošniki
Authors:ID Reljič, Andrej (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf Andrej_Reljic_magistrsko_delo_popravljeno_3.pdf (2,48 MB)
MD5: E8B4A9B86DAD769BF915DD3B95B93E17
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Podjetje Medigo se uspešno ukvarja s prodajo medicinskih pripomočkov že 25 let. Toda v podjetju do sedaj niso izvedli še nobene raziskave, da bi izvedeli, kateri so ključni gonilniki njihovih kupcev in potencialnih kupcev, ko kupujejo medicinske pripomočke. Prav tako podjetje svojih kupcev še nikoli ni povprašalo o tem, kako oni vidijo podjetje. To pomeni, da podjetje ne ve, ali se njihova identiteta, ki jo sporočajo potrošnikom, sklada z imidžem oz. percepcijo kupcev. S to magistrsko nalogo sem raziskoval, kateri dejavniki so slovenskim in italijanskim potrošnikom najpomembnejši pri nakupovanju medicinskih pripomočkov. Ti dve skupini sem analiziral in primerjal, da bi dobil odgovor, če podjetje na slovenskem in italijanskem trgu potrebuje drugačen pristop. Poleg tega sem analiziral še identiteto in imidž podjetja Medigo. Ugotoviti sem želel, če kupci dejansko vidijo podjetje tako, kot si podjetje želi, ali če se ti dve sliki med seboj razlikujeta.
Keywords:Medigo, medicinski pripomočki, gonilniki, identiteta, imidž
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Reljič]
Year of publishing:2018
PID:20.500.12556/ReVIS-6755 New window
COBISS.SI-ID:513685122 New window
UDC:005:339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:22.07.2020
Views:2120
Downloads:123
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back