Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Trženje z vplivneži
Authors:ID Biček, Lea (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 1739$$gea_college-_diplomska_naloga_leabicek-final_tehnicno_urejena.pdf (1,62 MB)
MD5: 16F83A9A9E12F667A99E5B4B399F079A
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu smo raziskovali trženje z vplivneži, predvsem odnos med podjetji in vplivneži. Ugotavljali smo, kako ljudje vidijo vplivneže, kaj si mislijo o njih in kako vplivajo na njihov nakup. V teoretičnem delu smo proučevali teorijo vplivnežev in trženja. Zanimalo nas je, kdo so vplivneži in kako izbrati pravega vplivneža za sodelovanje. Ugotavljali smo, kaj je vplivnostno trženje, kaj so prednosti in slabosti vplivnostnega trženja ter proučevali strategije vplivnostnega trženja. V empiričnem delu smo s pomočjo podjetij raziskovali odnose in sodelovanje med podjetji in vplivneži. Zanimalo nas je, zakaj med svoje trženjske kanale uvrščajo vplivneže in na kakšen način. V raziskavo smo dodali tudi anketo, s katero smo analizirali odnos milenijcev do vplivnežev. V zaključku raziskave smo ugotovili, da vsa tri podjetja, ki smo jih izbrali za raziskovalno nalogo, uporabljajo metodo trženja z vplivneži, saj jo ocenjujejo kot zelo uspešno. Vplivneže izbirajo glede na skupne cilje in interese. Predvsem ciljajo na iskrenost in pošten odnos. Iz ankete smo ugotovili, da milenijci spremljajo vplivneže, opazili so sodelovanje s podjetji in so že kupili izdelek ali storitev, ki jo je tržil vplivnež. Iz ankete smo izvedeli tudi, da jim ni pomembno, če izdelek ali storitev trži vplivnež, vseeno pa jim je v zadovoljstvo, če na trženjskih kanalih zagledajo vplivneže.
Keywords:vplivneži, vplivnostno trženje, milenijci, odnosi, sodelovanje, trženjski kanali
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[L. Biček]
Year of publishing:2020
PID:20.500.12556/ReVIS-6807 New window
COBISS.SI-ID:24088579 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:31.07.2020
Views:2651
Downloads:240
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back