Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Vstopna strategija podjetja Home Help
Authors:ID Vrtačnik, Iza (Author)
ID Bobek, Vito (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 1808$$diplomsko_delo_iza_vrtacnik_koncna.pdf (1,74 MB)
MD5: DAC662946DF59ABC54FA10EC599A78A6
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Preko diplomskega dela, vstop podjetja Home Help, sem sprva obravnavala demografske spremembe v Evropi in na splošno v Sloveniji. Trend staranja prebivalstva je očiten. Na nas pa je, ali bomo te napovedi videli kot grožnjo, ki preži nad nami, ali kot odlično poslovno priložnost, s katero lahko olajšamo življenja starostnikov. Trenutno delovno aktivno prebivalstvo, ki predstavlja največji delež populacijske slike, se bo čez nekaj desetletij upokojilo. Zaradi negativnega naravnega prilastka v večini evropskih držav bodo ti ljudje sčasoma predstavljali večino prebivalstva. Vsak izmed njih bo na neki točki potreboval oporo, ki pa zaradi masovnega povpraševanja žal ne bo za vse mogoča. Domovi za ostarele že zdaj pokajo po šivih in življenja svojcev starostnikov so že tako dovolj obremenjena. Tukaj pa nastopi podjetje Home Help za pomoč starejšim pri vsakodnevnih opravilih. Podjetje bo omogočalo servisne storitve za starejše, ki bodo izvajane s strani mladih. Tako rešimo problem pomanjkanja pomoči starejšim ter ponovno združimo odtujene generacije. Poleg tega pa ponudimo mladim nov vir zaslužka ter neprecenljive izkušnje. V diplomskem delu sem se posvetila opisu potencialnega podjetja in panoge, v kateri bo le to opravljalo svoje storitvene dejavnosti. Preko tržne analize sem definirala ciljne trge, ki jih sestavljajo tri segmentne skupine. Opredelila sem dodano vrednost podjetja Home Help, ki se kaže pri ponudbi najbolj kvalitetnih in fleksibilnih servisnih storitev ter povezovanju generacij. Da bi svoje predpostavke in hipoteze potrdila oziroma ovrgla, sem anketirala večje število oseb. Rezultate ankete sem analizirala ter na njihovi predpostavki potrdila oziroma ovrgla hipoteze. Na podlagi marketinškega plana ja nastala cenovna strategija ter načrt marketinških aktivnosti, za vsako ciljno skupino posebej. Diplomsko delo sem zaključila s finančnimi projekcijami za prvo leto delovanja podjetja Home Help. Finančni načrt je razdeljen na kvartalna obdobja s pričakovanim številom uporabnikov v vsakem trimesečju.
Keywords:Home Help, pomoč, starejši, domovi za ostarele, servis, pomoč
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[I. Vrtačnik]
Year of publishing:2020
PID:20.500.12556/ReVIS-6851 New window
COBISS.SI-ID:27948291 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:10.09.2020
Views:1831
Downloads:128
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back