Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Graditev želene pozicije in percepcije mikropodjetja Avaces, d.o.o., s pomočjo znamke
Authors:Markelj, Urh (Author)
Pompe, Andrej (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Graditev želene pozicije in percepcije na trgu je zelo pomemben dejavnik vsakega podjetja. Eden izmed načinov, kako lahko zgradimo želeno pozicijo in percepcijo, je s pomočjo znamke. Iskanje povratnih informacij je v današnjem poslovnem svetu postalo stalnica, saj tako zagotovimo retrospektivo. Pomembno je, da se s končnimi kupci ujamemo na poti zadovoljevanja njihovih potreb, tako otipljivih kot neotipljivih. Blagovna znamka je ena izmed tistih stvari, ki jo mora podjetje dolgoročno negovati – to pomeni, da jo živi. Živeti z blagovno znamko pomeni dejanja in komuniciranje enakih stvari. Živimo v času neomejene izbire, zato se blagovne znamke soočajo z izzivi prekomerne ponudbe in dokazovanjem vrednosti. Vprašanje, ki si ga zastavljamo pri pozicioniranju znamke, je, kam se bomo umestili na percepcijskem zemljevidu. V diplomskem delu raziščemo, kako stranke zaznavajo proučevano mikropodjetje Avaces, d. o. o., ter kako zgraditi želeno pozicijo s pomočjo znamke. V zadnjem delu naloge v ta namen podamo smernice za nadaljnje znamčenje podjetja.
Keywords:blagovna znamka, percepcija, pozicioniranje, konkurenca, identiteta, deležniki
Year of publishing:2020
Publisher:[U. Markelj]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:29743875 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:23565
Views:993
Downloads:93
Files:.pdf 1826$$diplomska_naloga_markelj_final.pdf (1,84 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back