Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Načrtovanje rasti Numero Netherlands
Authors:ID Letonja, Timotej (Author)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 1885$$letonja_timotej_dd_final.pdf (711,34 KB)
MD5: 4EF51B83C761D4A28B4C19776A8AAB88
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu z naslovom Načrtovanje rasti Numéro Netherlands se ukvarjamo z vprašanjem nadaljnjega razvoja in rasti Numéro Netherlands, ki se je začel kot projekt v okviru dejavnosti PBQ Media, Nizozemska, pozno jeseni leta 2018. Z diplomskim delom preverjamo tezo, da bo Numéro Netherlands s svojim inovativnim pristopom uspešno prebrodil krizno obdobje, na katerega vpliva pandemija COVID-19 in postopoma dosegel višje prihodke iz prodaje oglaševalskega prostora globalnim modnim znamkam, muzejem umetnosti, turističnim/ potovalnim agencijam ipd.. Cilj diplomskega dela je na podlagi analize s pomočjo uporabe sodobnih orodij strateške analize narediti načrt za nadaljnji razvoj in rast Numéro Netherlands ter pripraviti finančne projekcije za naslednja 4 leta poslovanja. Izbrana strategija generične/organske rasti bo vplivala na prepoznavnost Numéro Netherlands na ciljnih in tudi tujih trgih, strategija rasti z razvojem proizvoda pa na uvajanje dodatne različice revije in utrjevanje spletne verzije revije ter posledično na večji prihodek in dobiček
Keywords:projekt Numéro Netherlands, analiza poslovanja, rast poslovanja, strategija rasti, generična/organska rast, rast z razvojem proizvoda
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[T. Letonja]
Year of publishing:2020
PID:20.500.12556/ReVIS-6890 New window
COBISS.SI-ID:29743107 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:25.09.2020
Views:2367
Downloads:132
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back