Title: | Načrtovanje rasti podjetja Sion d.o.o. |
---|
Authors: | ID Frančeškin, Tajda (Author) ID Berginc, Dario (Mentor) More about this mentor... |
Files: | 1899$$diploma_tf1.pdf (1,14 MB) MD5: 398E44563B5A1B0967E087CF267613BA
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Bachelor thesis/paper |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
|
---|
Abstract: | diplomskem delu je opisano podjetje SION gostinstvo d.o.o., ki sta ga leta 2010 ustanovila lastnika Marjan Skukan in Maruša Škopac. Podjetje ima v lasti restavracijo Moysushi v središču Ljubljane, ki slovi po japonski pripravi hrane. Cilj diplomskega dela je preučiti preteklo in trenutno stanje podjetja in oceniti njegov potencial za nadaljnjo rast in razvoj.
V diplomskem delu smo s pomočjo PEST analize predstavili zunanje dejavnike, ki vplivajo na poslovanje podjetja. S SWOT analizo smo predstavili prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti za podjetje. Uporabili smo tudi Porterjevo analizo petih sil, MOF in RECoIL analizo. Za strategijo nadaljnje rasti podjetja smo uporabili Ansoffovo matriko in BCG matriko. Na podlagi narejenih raziskav s pomočjo naštetih orodij se strategija rasti v podjetju načrtuje s pomočjo diverzificirane rasti. Podjetje si namreč želi uvesti novo ponudbo na novih trgih.Predstavili smo tudi preteklo finančno poslovanje podjetja SION d.o.o. od leta 2018 do leta 2019 in bodoče poslovanje podjetja za naslednja štiri leta s pomočjo finančnega obrazca za rast podjetja na spletni strani Slovenski podjetniški sklad. V letu 2018 so čisti prihodki od prodaje znašali 423.477,18 € in leta 2019 449.460,45 €. Do leta 2023 namerava podjetje povečati čiste prihodke od prodaje na 578.300 €, kar je 27 % več kot v letu 2018. Podjetje si želi pridobiti nove stranke z izvrstno novo ponudbo.
Glede na preteklo poslovanje, analize in cilje podjetja smo predpostavili, da je najbolj primerna strategija za rast podjetja Sion d.o.o. rast z diverzifikacijo. S pomočjo vsebinskih analiz smo ugotovili, da je podjetje pripravljeno na rast in večjo prepoznavnost. Strategija rasti z diverzifikacijo pomeni, da podjetje razvija novo ponudbo, ki jo širi na nov trg, med nove ciljne kupce in je najbolj primerna za izbrano podjetje. Od leta 2020 do leta 2023 bo povprečna ocenjena letna rast prodaje znašala 13,5 % in s tem bo podjetje doseglo željeni poslovni rezultat. |
---|
Keywords: | PEST analiza, SWOT analiza, Porterjeva analiza petih sil, MOF-analiza, RECoIL analiza, Ansoffova matrika, BCG matrika, napoved bodoče rasti podjetja |
---|
Place of publishing: | Ljubljana |
---|
Publisher: | [T. Frančeškin] |
---|
Year of publishing: | 2020 |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-6892 |
---|
COBISS.SI-ID: | 30344963 |
---|
UDC: | 005:33(043.3) |
---|
Publication date in ReVIS: | 30.09.2020 |
---|
Views: | 2457 |
---|
Downloads: | 144 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |