Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Analiza možnosti vzpostavitve muzeja čokolade
Authors:ID Barbatovci, Drenusha (Author)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) More about this mentor... New window
Files: This document has no files that are freely available to the public. This document may have a physical copy in the library of the organization, check the status via COBISS. Link is opened in a new window
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V magistrskem delu smo predstavili poslovno idejo odprtja muzeja čokolade v Ljubljani. Preučili bomo tako podjetniško priložnost kot tudi odnos do kulinarike v Sloveniji. Namen je predvsem na podlagi teoretičnega znanja in tudi skozi raziskovalne metode ugotoviti potencial zastavljene podjetniške priložnosti. Empirični del temelji na kvantitativni raziskavi, kjer smo s pomočjo vprašalnikov in intervjuja uspeli dobiti čisto sliko o tem, kako perspektivna je zastavljena podjetniška ideja. Vprašalnik je bil namenjen uporabnikom, medtem ko so bila vprašanja v intervjuju naslovljena na menedžerje. Preučili bomo trg, ki vsaj za enkrat ostaja omejen na domačega, in segment, ki ga ne želimo preveč omejevati. Storitev bo na voljo ljudem vseh starosti. Naše obiskovalce bomo razdelili na otroke in na odrasle obiskovalce turističnih in kulturnih namenov. Nadalje bomo otroke razvrstili na tiste, ki bi praznovali rojstni dan, in tiste, ki bi pri nas v sklopu šolskih obveznosti opravili kulturni dan. Skozi teoretični in empirični del magistrskega dela ugotavljamo, da je podjetniška ideja izvedljiva in, kar je najpomembnejše, dobičkonosna. Na podlagi dolgoletnih izkušenj menedžerjev, ki smo jih intervjuvali, pa ugotavljamo, da bo najverjetneje prišlo do realizacije tovrstne ideje, vprašanje je le, kdo bo dovolj hiter, saj čas ni zaveznik podjetnikov. Pripravili smo tudi finančne projekcije, in sicer na osnovi že obstoječega podjetja, ki bi z razširitvijo dejavnosti realiziralo začrtano idejo. V finančnih projekcijah smo upoštevali vpliv COVID-19 tako, da smo v strategiji in projekcijah upočasnili rast, natančnega vpliva pa ni mogoče določiti. Magistrsko delo sestoji iz teoretičnega raziskovanja in uporabe sekundarnih podatkov na področju kulture, kulinarike in podjetništva, iz poslovnega modela ter poslovnega načrta.
Keywords:Kultura, kulinarika, muzej, čokolada, raziskava, rast, novost.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[D. Barbatovci]
Year of publishing:2020
PID:20.500.12556/ReVIS-6901 New window
COBISS.SI-ID:31394307 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:06.10.2020
Views:2036
Downloads:0
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back