Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o.
Authors:ID Velkavrh, Anja (Author)
ID Sila, Iztok (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 1919$$diplomska_naloga_-_anja_velkavrh.pdf (2,25 MB)
MD5: F64E726E9AC7BA6158C0AC30CE292992
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Dinamični čas, globalizacija, dobičkonosnost in porabnikova visoka pričakovanja so pogoji oz. okoliščine, ki zaznamujejo poslovanje vseh gospodarskih družb, zato je specializirana kompleksna logistika ena od pomembnih dejavnosti. Družbe si v iskanju prihrankov logističnih storitev in zniževanja stroškov skladiščenja ter kadrovskih prihrankov od dobaviteljev in posledično od logističnih izvajalcev pomagajo z zahtevo dobav »Just-in-time« celo na proizvodni trak. Diplomsko delo z naslovom Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o., obravnava problem pridobivanja in dostopnost cen za pripravo letalskih ponudb, ker sodelujejo z izvoznimi pisarnami in agenti, ki delujejo v drugih časovnih pasovih. Najprej sem se osredotočila na teorijo, da bi z njo obogatila svoje znanje na področju marketinga in ga prenesla v prakso ter s tem pripomogla k uspešnosti podjetja. Izdelan je bil anketni vprašalnik, ki je bil poslan predvsem sodelavcem v letalskih uvoznih pisarnah po svetu, ki se vsakodnevno srečujejo z enakimi težavami in so najboljši vir informacij. Namen ankete je potrditev predloga o rednem revidiranju podatkov glede na novo nastale pogoje v teh državah. Cilj diplomske naloge je bil pridobiti dodatno znanje na področju, ki ga opravljam, rešiti problem oblikovanja cen za hitrejšo odzivnost, povečati konkurenčnost za pridobitev novih strank, vzdrževati kakovost storitve, ki jo nudimo, in s tem posledično povečati poslovne rezultate.
Keywords:oblikovanje ponudbe, dostopnost cen, odzivnost, konkurenčnost, letalski uvoz, kakovost storitve, prodaja.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Velkavrh]
Year of publishing:2020
PID:20.500.12556/ReVIS-6976 New window
COBISS.SI-ID:41627139 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:06.12.2020
Views:1917
Downloads:98
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back