Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Zaznave kupcev o marketinškem komuniciranju preko spletnih družbenih omrežij : diplomsko delo
Avtorji:ID Prosen, Matic (Avtor)
ID Snoj, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Prosen_Matic_i2011.pdf (905,03 KB)
MD5: 11E5B0249716C4B8C7613895CDAA186A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:spletna družbena omrežja, splet, kupci, spletne skupnosti, znamke, zaznavanje, marketinško komuniciranje, vključevanje
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[M. Prosen]
Leto izida:2011
Leto izvedbe:2011
Št. strani:VII, 68 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-7117 Novo okno
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:15686197 Novo okno
Opomba:Dipl. naloga univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Ekonomija v sodobni družbi;
Datum objave v ReVIS:12.12.2020
Število ogledov:2258
Število prenosov:57
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing, social networking sites, world wide web, customers, online communities, brands, perception, marketing communications, engagement


Nazaj