Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pomen blagovnih znamk v sodobnem svetu : zaključno delo
Avtorji:ID Jelen, Kristijan (Avtor)
ID Peršič, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Jelen_Kristijan_i2012.pdf (796,47 KB)
MD5: 83CE8988AA3262D8240AB627A40E04EC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:Blagovne znamke, blagovna znamka, konkurenčnost, manager, management, kupec
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[K. Jelen]
Leto izida:2012
Leto izvedbe:2012
Št. strani:VI, 45 str., [2] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-7476 Novo okno
UDK:339.1:005(043.2)
COBISS.SI-ID:16231221 Novo okno
Opomba:Zaključna naloga visokošolskega študijskega programa I. stopnje Poslovanje v sodobni družbi;
Datum objave v ReVIS:20.01.2021
Število ogledov:2905
Število prenosov:109
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:brand, competition, manager, management, buyer


Nazaj