Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza in izbolšanje procesa nabave v podjetju HYB d.o.o. : Diplomska naloga
Avtorji:ID Žepič, Klemen (Avtor)
ID Balkovec, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Zepic_Klemen_i2021.pdf (1,87 MB)
MD5: 595BECED1EE44F67D9482882E2E5ECF7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V 21. stoletju si ne moramo predstavljati organizacije, ki ni sestavljena iz poslovnih procesov. Poslovni proces je skupek aktivnosti, ki se izvajajo v organizacijah z namenom ustvarjanja dodane vrednosti za organizacijo ali trg. To lahko dosežejo preko izboljšanja z uporabo avtomatizacije, optimizacije ali digitalizacije postopkov ali pa celotne prenove procesov. Za te potrebe se v organizaciji lotijo modeliranja poslovnih procesov z uporabo orodij dostopnih na trgu. S tem se lahko na preprost način opiše in analizira trenutni poslovni proces ter preizkusi in uvede potencialne izboljšave. Osnovni cilj diplomske naloge je predstaviti, analizirati, optimizirati in izboljšati poslovni proces nabave v podjetju HYB d.o.o. Za naše potrebe smo uporabili metodologijo TAD. Proces bomo na koncu analizirali in preko podanih kriterijev tudi izboljšali. Model novega in izboljšanega procesa naročanja bomo modelirali z uporabo orodja iGrafx.
Ključne besede:organizacija, poslovni proces, izboljšanje procesov, modeliranje, metodologija TAD
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:{K. Žepič}
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:XI, str. 59
PID:20.500.12556/ReVIS-7711 Novo okno
UDK:66.011:005.81(043.2)
COBISS.SI-ID:65953795 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:03.06.2021
Število ogledov:2021
Število prenosov:210
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In the 21st century, it is practically unimaginable to fathom an organisation which does not incorporate multiple types of business processes. A business process encompasses activities which are meant to add value either to the organisation or the market. That can be realised either by implementing automation, optimisation, or digitalisation of processes, or by restructuring the entire business process protocol. In order to achieve this, an organisation opts for modelling their business process. By doing that, one can easily describe and analyse a business process, and, as a result, test and implement potentially needed improvements. The main goal of the diploma seminar paper is to present, analyse, optimise and improve the business process for purchasing – along with its adjoined activities – in HYB d.o.o.. TAD methodology was used for analysing the business process. The features of the business process in question will then be improved by running its characteristics through the criteria provided in the seminar paper. The prototype of the new and improved business process for purchasing will be modelled upon the iGrafx programming tool.
Ključne besede:organisation, business model, process improvement, modelling, TAD methodolog


Nazaj