Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Izboljšanje uporabniške izkušnje spletne trgovine v izbranem podjetju
Authors:Zimmer, Klavdija (Author)
Mithans, Nataša (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Pandemija koronavirusne bolezni Covid-19 je zaznamovala poslovanje številnih podjetij v preteklem letu. Nekatera podjetja so čas zaprtja izkoristila za digitalizacijo poslovanja, med slednjimi tudi podjetje Slovenijales Trgovina d. o. o. Leta 2020 so odprli svojo prvo spletno trgovino in med zaprtjem dosegali zelo dobre rezultate prodaje. Vendar s v podjetju zavedajo, da je ključ do še večje prodaje dobra uporabniška izkušnja. Namen diplomskega dela je odkriti pomanjkljivosti spletne trgovine in podati predloge za izboljšave uporabniške izkušnje. Dodana vrednost diplomskega dela je povezanost z vodjo marketinga v podjetju, ki sproti implementira spremembe, ki jih tekom pisanja predlagamo. Tako so bile marsikatere spremembe implementirane že med pisanjem diplomskega dela. Kot metoda raziskovanja je bila uporabljena primarna etnografska raziskava kvalitativnega tipa, v kateri je sodelovalo 14 uporabnikov. Predpostavili smo hipoteze, da je uporabniška izkušnja boljša, če ima integriran iskalnik izdelkov, da je uporabniška izkušnja boljša, če ima spletna trgovina jasno določene filtre izdelkov, da obstaja pozitivna korelacija med številom obiskanih podstrani in dobro uporabniško izkušnjo, ter da je uporabniška izkušnja boljša, če sta spletna stran in spletna trgovina podjetja združeni na enem mestu. Trenutno stanje spletne trgovine smo analizirali in opravili analizo konkurence. Obravnavali smo šest konkurenčnih podjetij, podjetje Slovenijales Trgovina je v primerjalni analizi zasedlo tretje mesto. Povprečna ocena (od 1 do 5) zadovoljstva z uporabo spletne strani je bila 3,9. Vse hipoteze smo med raziskavo potrdili. Podjetju predlagamo, naj spletno stran in spletno trgovino združi na eno spletno mesto, doda možnost filtriranja izdelkov, doda možnost plačila s sistemom PayPal, zakupi dediciran IP-naslov, doda vse najpomembnejše informacije nad pregibom strani in doda iskalnik izdelkov. Slednja dva je podjetje že upoštevalo in implementiralo.
Keywords:Uporabniška izkušnja, spletna trgovina, uporabniško testiranje, pandemija koronavirusne bolezni Covid-19, optimizacija za mobilne naprave, Slovenijales Trgovina d. o.
Year of publishing:2021
Publisher:[K. Zimmer]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:69492483 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:25346
Views:1288
Downloads:86
Files:.pdf RAZ_Zimmer_Klavdija_i2021.pdf (1,05 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back