Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Poslovni načrt za rast podjetja OECO CPS d. o. o.
Authors:ID Šebalj, Milan (Author)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 2376$$diplomska_naloga_oeco_cps_2021__milan-sebalj.pdf (1,21 MB)
MD5: D97968F6A0E552F1CE51763BCE5D3BE7
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo, ki opisuje pripravo poslovnega načrta za rast podjetja Oeco CPS d. o. o., je bilo napisano z namenom analize obstoječega modela poslovanja, prepoznavanja njegovih prednosti in slabosti ter oblikovanja načrtovane strategije rasti podjetja v prihodnje. Glede na to, da obravnavani izdelek rešuje problem varnega prevoza jeklenk v avtomobilu, je bilo preverjeno, v kolikšni meri je za varen prevoz plinskih jeklenk poskrbljeno v slovenskem prostoru. Poudarek je bil na ugotavljanju bistvenih razlik v primerjavi z morebitnimi drugimi izdelki na trgu. V sklopu praktičnega dela poslovnega načrta je bila izvedena raziskava s pomočjo anketnega vprašalnika. Anketirane so bile osebe, ki so na prodajnih točkah izvedle nakup plinskih jeklenk in jih nameravale z lastnim prevozom odpeljati domov. Izdelana je bila strateška (SWOT) analiza, s pomočjo katere so bile opredeljene prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti povezane z izdelkom oziroma poslovanjem podjetja. Izdelal se je marketinški načrt in preučile so se tržne strategije. Predstavljeni so bili možni scenariji rasti podjetja. Del poslovnega načrta sestavlja pregled finančnih projekcij in izračun finančnih kazalnikov, ki dajejo vpogled v finančno uspešnost poslovanja. Izdelan je bil tudi terminski načrt dejavnosti, ki bi lahko pripomogle k rasti obravnavanega podjetja. Cilj predstavitve obravnavane tematike v diplomskem delu je bil prikazati, na kakšen način bi moral podjetnik voditi podjetje v prihodnosti. Poslovni načrt omogoča vpogled v strategijo, s pomočjo katere podjetnik učinkoviteje razporeja finančna sredstva, se lažje osredotoči na ključne točke poslovanja in pravočasno pripravi na morebitne težave, ter v polnosti izkoristi različne priložnosti poslovanja. Rast je odvisna od podjetnika in njegovega interesa, v obravnavanem primeru pa je možna z uvedbo novih proizvodov in iskanjem novih trgov.
Keywords:poslovni načrt, rast podjetja, podjetje, potencial, finančne projekcije, analiza SWOT
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Šebalj]
Year of publishing:2021
PID:20.500.12556/ReVIS-7799 New window
COBISS.SI-ID:69492739 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:07.07.2021
Views:1457
Downloads:122
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back