Title: | Pomen socialnega kapitala v podjetništvu : magistrska naloga študijskega programa druge stopnje |
---|
Authors: | ID Bašelj, Maja (Author) ID Rončević, Borut (Mentor) More about this mentor... |
Files: | RAZ_Baselj_Maja_i2016.pdf (2,12 MB) MD5: 3BC3C8415CFA336B66CC70CA0B474E99
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Typology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | FUDS - School of advanced social studies
|
---|
Abstract: | Socialni kapital je koncept, ki poudarja pomen socialnih stikov med in v skupinah. Koncept
socialnega kapitala prav tako poudarja, da socialna omrežja vodijo do povečane
produktivnosti posameznikov, skupin in organizacij. To so izsledki širše opredelitve, da lahko
posameznik razume pomen socialnega kapitala. Pa vendar, zakaj je danes to tako
pomembno? Ob današnjem razvoju sociologije in psihologije v ospredje prihaja človek.
Njegove sposobnosti, znanja in pripravljenost njihove delitve med sodelavce ter zagotavljanja
ustreznega transferja/prenosa v podjetju. Seveda je za uspešen prenos znanj treba ustvariti
takšno okolje, ki to dovoljuje. Podjetnik je oseba, ki mora ustvariti takšno okolje, kjer se
razvijajo in oblikujejo sestavine socialnega kapitala, ki pozitivno vplivajo na uspešnost
organizacije. Treba je preučiti pojem podjetništva, poznati podjetnika, ki organizacijo vodi, in
seveda poznati dejavnike uspešnosti in vključiti socialni kapital v celotno sfero. Socialni
kapital je gospodarska ideja, ki vključuje povezave med posamezniki in gospodarskimi
subjekti, ki so ekonomsko zelo dragocene. Odnosi vodijo v stanje, da vsak čuti odgovornost in
dolžnost, vključujejo pa tudi socialne mreže, ki vplivajo na stopnjo zaupanja in medsebojne
pomoči. To je glavna tema magistrskega dela, kamor poleg teoretičnega dela spada tudi
raziskava, v kateri smo ugotavljali pomen socialnega kapitala. Izsledki raziskave nam kažejo
pomen socialnega kapitala in njegove učinke na uspešnost podjetja. Poleg poznavanja
pomena vključenosti in implementacije socialnega kapitala v podjetje pa je treba poznati tudi
načine, kako ga okrepiti. |
---|
Keywords: | podjetništvo, socialni kapital, merjenje, vplivi, magistrske naloge |
---|
Place of publishing: | Novo mesto |
---|
Place of performance: | Novo mesto |
---|
Publisher: | [M. Bašelj] |
---|
Year of publishing: | 2016 |
---|
Year of performance: | 2016 |
---|
Number of pages: | 77 str., [38] str. pril. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-7913 |
---|
COBISS.SI-ID: | 4576251 |
---|
UDC: | 330.1 |
---|
Publication date in ReVIS: | 26.07.2021 |
---|
Views: | 1080 |
---|
Downloads: | 74 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |