| | Title: | Dejavniki odločanja potrošnikov pri nakupu gaziranih sladkih pijač v Sloveniji : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje | 
|---|
 | Authors: | ID Novak, Sara (Author) ID Balkovec, Janez (Mentor) More about this mentor...
  | 
|---|
 | Files: |  UNI_Novak_Sara_i2017.pdf (1,37 MB) MD5: B56876A2E96DFC0FE7453A02E219F651
 
   | 
|---|
 | Language: | Slovenian | 
|---|
 | Work type: | Undergraduate thesis | 
|---|
 | Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis | 
|---|
 | Organization: | FUDS - School of advanced social studies 
 | 
|---|
 | Abstract: | Diplomsko delo analizira dejavnike, ki vplivajo na odločanje potrošnikov pri nakupu 
gaziranih sladkih pijačah. Torej namen je ugotoviti, kateri dejavniki so pri Slovenskih 
potrošnikih najpomembnejši. Preučevanje potrošnika ter njegovega nakupnega obnašanja 
je pomembno, saj podjetju lahko pomaga pri izbiri ustrezne strategije, s katero lahko 
doseže zastavljene poslovne in strateške cilje.
V teoretičnem delu sem s pomočjo domače in tuje literature predstavila teorijo potrošnika 
ter nekatere značilnosti v povezavi s potrošnikom, kot so potrebe, motivacija, zvestoba, in 
zadovoljstvo. Na to sem opisala pet ključnih dejavnikov odločanja potrošnikov, in sicer 
osebne, družbene, sociološke, psihološke ter ekonomske dejavnike. V naslednjem 
poglavju sledi podroben opis nakupnega procesa, nakupnih vlog ter posameznih vrst 
nakupnega vedenja in vseh stopenj nakupnega procesa. V nadaljevanju sem se posvetila 
definiciji gaziranih sladkih pijač, ter opisu glavni sestavin, kot je sladkor v gaziranih 
pijačah. Sledi analiza trga gaziranih sladkih pijač v Sloveniji ter predstavitev ključnih 
blagovnih znamk, ki so na trgu med potrošniki najbolj prepoznavne. V praktičnem delu
sem s pomočjo anketnega vprašalnika izvedla raziskavo v kateri je sodelovalo 150 
anketirancev. Po raziskavi sem analizirala odgovore, ter ugotovila, kateri dejavniki so 
najbolj, ter kateri najmanj pomembni pri nakupu gaziranih sladkih pijačah. Na koncu sem 
povzela še najpomembnejše ugotovitve in potrdila oziroma ovrgla zastavljene hipoteze | 
|---|
 | Keywords: | potrošniki, dejavniki, gazirane sladke pijače, nakupni proces, blagovne znamke, diplomske naloge | 
|---|
 | Place of publishing: | Nova Gorica | 
|---|
 | Place of performance: | Nova Gorica | 
|---|
 | Publisher: | [S. Novak] | 
|---|
 | Year of publishing: | 2017 | 
|---|
 | Year of performance: | 2017 | 
|---|
 | Number of pages: | 47 str., [7] str. pril. | 
|---|
 | PID: | 20.500.12556/ReVIS-7973  | 
|---|
 | COBISS.SI-ID: | 25758211  | 
|---|
 | UDC: | 33 | 
|---|
 | Publication date in ReVIS: | 27.07.2021 | 
|---|
 | Views: | 1783 | 
|---|
 | Downloads: | 101 | 
|---|
 | Metadata: |      | 
|---|
 | : | Copy citation | 
|---|
 |  |  | | Share: |  | 
|---|
 
    Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
    on the title to get all document metadata. |