Title: | Poslovni načrt podjetja FESHN : diplomska naloga |
---|
Authors: | ID Gregorčič, Anja (Author) ID Raspor, Andrej (Mentor) More about this mentor... |
Files: | RAZ_Gregorcic_Anja_i2018.pdf (1,31 MB) MD5: 6E5FE115FF393C7F849E5A0DD1D62601
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Bachelor thesis/paper |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | FUDS - School of advanced social studies
|
---|
Abstract: | V današnjem svetu ima podjetništvo pomemben vpliv na ekonomsko stabilnost in moč okolja.
Tu sta v ospredju predvsem področji inovacij in ustvarjanja novih delovnih mest, pa tudi
življenje v družbi, v kateri deluje. Vendar pri soočanju s konkurenco na trgu sama poslovna
ideja ni dovolj. Dolgoročno uspešen posel je največkrat rezultat dobro načrtovanih faz
delovanja podjetja, od zagonske faze do sprejemanja vsakdanjih odločitev. Prav v zagonski
fazi pa je poslovni načrt tista prelomna točka, kjer se podjetnik odloči za preskok iz
razmišljanja o poslu naproti realizaciji posla ter pripravi načrt, ki mu služi kot vodilo za
uspešno ustanovitev podjetja in uresničitev kratkoročnih ter dolgoročnih ciljev.
Diplomska naloga predstavlja poslovni načrt za ustanovitev novega podjetja, ki ponuja
storitev virtualnega pomerjanja oblačil na spletu. Zajema teoretično predstavitev podjetništva,
na katerem sloni empirični del, ki vsebuje poslovni načrt. V empiričnem delu je med drugim
podrobneje predstavljeno podjetje in storitve, ki jih bo podjetje ponujalo, opravljena je analiza
kupcev, opisani sta panoga in konkurenca, zasnovana sta načrt trženja in finančni načrt.
Namen diplomskega dela je ugotoviti, ali je smiselno ustanoviti podjetje, ki bi se ukvarjalo s
storitvijo virtualnega pomerjanja oblačil. Iz izvedenega poslovnega načrta je ugotovljeno, da
je ustanovitev tega podjetja upravičena. V svetu opazujemo trend vse večjega nakupovanja
oblačil na spletu ter zmanjševanja števila opravljenih nakupov v fizičnih trgovinah, vendar je
bilo na podlagi izvedene ankete ugotovljeno, da kupci pri spletnem nakupovanju oblačil
najbolj pogrešajo prav možnost pomerjanja. Pripravljen finančni načrt je pokazal, da ima
podjetje kljub začetnemu poslovanju brez dobička potencial za uspešno poslovanje na dolgi
rok. |
---|
Keywords: | podjetništvo, poslovni načrt, virtualno pomerjanje oblačil, spletna prodaja, analiza trga, diplomske naloge |
---|
Place of publishing: | Nova Gorica |
---|
Place of performance: | Nova Gorica |
---|
Publisher: | [A. Gregorčič] |
---|
Year of publishing: | 2018 |
---|
Year of performance: | 2018 |
---|
Number of pages: | 58 str., [28] str. pril. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-8058 |
---|
COBISS.SI-ID: | 26879491 |
---|
UDC: | 005.5 |
---|
Publication date in ReVIS: | 28.07.2021 |
---|
Views: | 1508 |
---|
Downloads: | 125 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |