Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Učinkovito upravljanje odnosov z javnostmi na primeru humanitarne organizacije
Authors:Bajc, Ljudmila (Author)
Kovačič, Andrej (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FUDS - School of advanced social studies
Abstract:V nalogi obravnavamo odnose z javnostmi s študijo primera nevladne humanitarne organizacije Rdeči križ Slovenije Območno združenje Novo mesto (krajše OZRK Novo mesto). Neprofitne organizacije potrebujejo funkcijo odnosov z javnostmi, saj so soodvisne z okoljem in morajo vzpostaviti mehanizme, ki jim omogočajo komuniciranje z javnostmi. V diplomski nalogi ugotavljamo, kaj naredi organizacijo učinkovito in uspešno pri odnosih z mediji in ostalimi javnostmi. Raziščemo ali pri OZRK Novo mesto dovolj dobro poznajo orodja za upravljanje odnosov, ali jih pravilno izbirajo, ali načrtujejo strategijo izvajanja odnosov ter ali preverjajo in merijo doseganje zastavljenih ciljev. Z empirično raziskavo preverimo ali so poznavanje orodij za upravljanje odnosov z javnostmi, pravilen izbor orodij, načrtovana strategija in preverjanje in merjenje ciljev bistveni dejavniki, ki vplivajo na učinkovitost upravljanja. V teoretičnem delu predstavimo teoretski koncept odnosov z javnostmi, v empiričnem pa predstavimo Rdeči križ Slovenije OZRK Novo mesto in izvedemo raziskavo, s katero skušamo prikazati uspešnost njihovega izvajanja odnosov z javnostmi in predstaviti, kateri dejavniki so bistveni za učinkovito upravljanje odnosov z javnostmi. Z raziskovalnimi metodami: vprašalnikom, družboslovnim intervjujem in analizo primarnih virov pridobimo podatke za analizo novinarske konference, sporočila za medije in medijskega dogodka- dobrodelne akcije ter jih primerjamo s teoretskim konceptom. Na podlagi zbranih analiz ugotovimo, da v OZRK Novo mesto poznajo orodja odnosov z javnostmi in jih pravilno uporabljajo. Pri načrtovanjih strategije se držijo ustaljenih postopkov, vendar pa ne preverjajo in ne merijo doseganja zastavljenih ciljev, ki so nujni za učinkovito upravljanje. Zaradi tega dosegajo slabše rezultate od zastavljenih, zlasti pri organizaciji medijskega dogodka. Razlog je pomanjkanje denarja za strokoven kader in odsotnost izobraževanja na tem področju. Ugotavljamo kako izrednega pomena je sprotno merjenje programov odnosov z javnostmi za doseganje zastavljenih ciljev in učinkovito upravljanje.
Keywords:odnosi z javnostmi, učinkovitost, orodja, odnosi z mediji, diplomske naloge
Year of publishing:2015
Publisher:[L. Bajc]
Source:Novo mesto
COBISS_ID:4583675 Link is opened in a new window
UDC:005.9
Views:718
Downloads:10
Files:.docx UNI_Bajc_Ljudmila_i2015.docx (1,00 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back