Title: | Primerjava percepcije kakovosti med dijaki in učitelji na srednjih šolah : magistrska naloga |
---|
Authors: | ID Gajić Bojanc, Mojca (Author) ID Gorenc Zoran, Annmarie (Mentor) More about this mentor... |
Files: | RAZ_Gajic_Bojanc_Mojca_i2014.pdf (929,83 KB) MD5: C136A1302A10B8E99775EBE374F096D9
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Typology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | FOŠ - Faculty of Organisation Studies Novo mesto
|
---|
Abstract: | Razi skovalno vprašanje (RV): Pri raziskavi nas je zanimalo mnenje o kakovosti sred nješolskega izobraževanja dijakov in učiteljev ter ali obstajajo razlike med štirimi srednjimi šolami o dojemanju kakovosti srednješolskega izobraževanja. Namen: Namen raziskave je ugotoviti , ali se mnenja o kakovosti izobraževanja med dijaki in učitelji razlikujejo. Cilj raziskave je potrditi hipotezi in ugotoviti precepcijo, dojemanje kakovosti v šoli glede dijakov, udeležencev izobraževanja in s strani učiteljev, izvajalcev i z obraževanja. Z raziskavo želimo ugotoviti mnenje o kakovosti sred nješolskega izobraževanja dijakov in učiteljev . Narediti želimo tudi primerjavo med mnenji in ali obstajajo razlike med štirimi srednjimi šolami. Metoda: V empiričnem delu sta bila predmet ra ziskovanja dijaki in učitelji, predstavili smo srednje šole, kjer smo izvajali anketo, opisali smo vzorec raziskave, anketni vprašalnik in spremenljivke raziskovanja. Anketne vprašalnik e so izpolnili učitelji in dijaki, in sicer 89 dijakov in 79 učiteljev. Pridobljene podatke smo statistično obdelali z opisno statistiko ter Kruskal - Wallis testom in Mann - Whitney testom. Rezultati: Rezultati raziskave so pokazali, da i majo dijaki in učitelji različno percepcijo kakovosti v šolstvu. Organizacija: Šole želijo b iti kakovostne in dati dijakom znanje, ki ga potrebujejo za opravljanje svojega bodočega poklica ali podati znanje, ki ga potrebujejo pri vertikalnem izobraževanju. Družba: Pomemben je družbeni odnos do izobraževanja in znanja. Družba mora prepoznati intel ektual ni kapital in ga zadržati ter s podbuditi pri njegovem prispevku v družbi. Originalnost: Raziskava na nivoju srednjega šolstva glede percepcije kakovosti dijakov in učiteljev je bila izvedena prvič. Kakovost v šolah je bila in se še vedno uvaja s proj ekti o ugotavljanju in zagotavljanju kakovosti v izobraževanju, ki pa niso sistemsko urejeni. Šola je avtonomna pri kakovostnem delovanju in odgovorna za znanje dijakov. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Raziskava je prostorsko omejena na JV del Slovenije. V raziskovalnem delu smo primerjali p e rcepcijo štirih srednjih šol. Raziskovanje s tega področja se lahko razširi na celotno državo in se ugotavlja kazalnik kakovosti v šolstvu. |
---|
Keywords: | kakovost, srednje izobraževanje, šolstvo, komunikacija, magistrske naloge |
---|
Place of publishing: | Novo mesto |
---|
Place of performance: | Novo mesto |
---|
Publisher: | [M. Gajić Bojanc] |
---|
Year of publishing: | 2014 |
---|
Year of performance: | 2014 |
---|
Number of pages: | IV, 64 str., [2] str. pril. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-8171 |
---|
COBISS.SI-ID: | 2048237314 |
---|
UDC: | 005.336.3:373.5 |
---|
Note: | Nasl. na ov.: Magistrska naloga študijski program druge stopnje;
|
---|
Publication date in ReVIS: | 19.08.2021 |
---|
Views: | 1300 |
---|
Downloads: | 54 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |